Gå til innhold

Hvitevarer til kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prdukter fra Gorenje eller IKEA? Ser at Gorenje sine er en del billigere en Bosch og Simens, men IKEA sine er mye billigere! Tenker da spesielt på induksjonstopp, kombiovn og stekeovn, men hører gjerne om oppvaskmaskin og frys også. Kjøleskap er ikke aktuelt da vi skal ha kjølehjørne. Vet at IKEA sine hvitevarer ble frarådet før, men de har kanskje bedret seg? Er snakk om kunne spare over 10 000 kr på å velge IKEA sine framfor f.eks Bosch, eller 3000-4000 kr på å velge Gorenje sine. Men er det verd det? Vil jo gjerne ha kvalitet når jeg først skal kjøpe så mye dyre produkter, og vi kommer til å ta av den dyrere klassen fordi vi ønsker en del spesialfunksjoner som f.eks prolyse på stekeovnen og ekstra kokesone på induksjonstoppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi kjøpte huset, fulgte det med nye hvitevarer fra IKEA. Etter to mnd kjøpte vi ny oppvaskmaskin, den var helt ubrukelig. Stekeovnen brant ting innerst, lyset gikk hele tiden. Koketoppen slo seg av og på hele tiden, så maten ble kokt ikke stekt.

Kjøper ALDRI hvitevarer der.

Skrevet

Uff, det var kjedelig å høre... Regnet skikkelig over det nå, og vi sparer over 20 000 kr på å velge IKEA framfor f.eks Bosch. Det er litt penger det. Men da blir det de beste/dyreste av IKEA sine, det er kanskje litt forskjell på produktene også?

Skrevet

Vi kjøpte BOSCH oppvaskmaskin og Siemens komfyr og induksjonstopp.

Men kan jo være dere er heldigere enn oss.

Skrevet

Vi har både stekeovn og koketopp fra Ikea. Har ikke hatt noen problemer i det hele tatt, men termostaten på ovnen er feil slik at temperaturen er 20 grader lavere enn det som står på displayet. Mulig dette kun er et problem med vår, og som man enkelt kan reklamere på :) I den forrige leiligheten vi bodde i var det koketopp og stekeovn fra Miele, og vi merker ingen forskjell på de to merkene. Nå har vi ikke brukt pyrofunksjonen på stekeovnen fra Ikea enda, men jeg tipper den fungerer helt greit. Et pluss med Ikea-ovnen er at den blåser ut all varmlufta etter bruk, slik at man varmer opp rommet med den. Den er veldig effektiv og varmer opp vårt store kjøkken lett som bare det! Jeg tror egentlig ikke at du har noe å tape på å skaffe deg hvitevarer fra Ikea, men igjen - jeg har kun erfaring fra koketoppen og stekeovnen :)

Skrevet

Her ingen erfaring med IKEA sine,men er 2 huset vi kun bruker gorenje.knall fornøyd og pene å se på.vi forhandlet med lefadal på pris når vi kjøpte flere hvitevarer og fikk ned totalt prisen med 13 tusen.så anbefaler deg sterkt og forhandle litt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...