Gå til innhold

Det er så vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Barnefar og jeg kan ikke klare å være kjærester. Vi er verdens beste venner, men passer ikke som noe annet. Vi, eller han, har bestemt at vi skal bo sammen til vi finner ut av hva vi gjør videre, men som venner. Det er flott at han vil dette for å beholde vennskapet. Men jeg kan ikke leve uten han. Jeg har gjort det før. Igår fikk jeg et sammenbrudd. Jeg kan ikke klare å se han med en annen en dag, at det ikke er meg han er veldig glad i. Han er glad i meg, men ikke nok. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme over han når jeg må forholde meg til han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ikke ha en mann som ikke elsker deg nok. Du kommer til å klare deg helt fint, og snart vil det komme en mann inn i livet ditt som er verdt deg og elsker deg slik du vil elskes. Det lyder klisjefylt, men det er sant.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Signerer Loglady.

Det blir tøft i starten, men du klarer det :-) og nå kan du innrede en egen leilighet akkurat sånn som du vil ha den :-) sånn for å prøve å finne noe positivt ;-)

Skrevet

Tror det blir verre desto lengere du venter. Det høres ikke ut som om det er noe å vente på, skaff deg en egen plass.

Dessverre kan det skje at man ender opp som venner, og da er det vel best å ende forholdet mens dere er venner også.

Jeg skjønner godt det et fælt for deg, og det vil det være en stund. MEN det går over! :)

Skrevet

Takk..... Har prøvd på at det går over tidligere, har ikke gjort det. Synes det er så vanskelig å ha noen andre i livene våre. Han er en fantastisk far, og jeg vil ikke at noen andre skal ta rollen som stefar. Jeg tror jeg bare vil være alene, blir ikke yngre, så jeg vil bare innstille meg på det nå. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...