abella Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Flere som begynner å jobbe igjen i disse dager? Hvordan synes dere det er? Vesla er 6 mnd og jeg har nettopp begynt å jobbe igjen. Synes det er veldig deilig å komme i gang! Mannen er kjempeflink hjemme, så nå kan jeg bare senke skuldrene og overlate alt til ham! Deilig å slippe travle morgener. Skal nyte det halvåret mannen min er hjemme nå, for jeg vet det blir travelt igjen når han også skal tilbake i jobb siden vi har to små nå.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 ÅÅ sÅ godt Å høre. Den trengte jeg. Gleder meg ikke sÅ veldig til Å jobbe igjen egentlig, men kjenner jeg blir mer og mer klar. Men mÅ si det skal bli godt Å være litt med voksne mennesker og bruke hue litt Gutten min er litt over 8 mnd nÅ og jeg skal begynne Å jobbe nÅr han blir 9 mnd i midten av mars.
julibaby10 Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Har akkurat begynt å jobbe igjen, og hadde gruet meg en del. Men er faktisk overrasket over hvor bra det går, og hvor deilig det er å komme igang igjen :-) mini er 7 mnd..
januarbaby012 Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Så heldige er dere som begynte på jobb. mini er bare 2 mnd nå , og jeg savne å jobbe allerede nå liker begge jobbene mine, det blir godt å begynne igjen å jobbe, men det er veldig lenge til jeg gjør det. koser meg med min skjønne mini, men å være så aktiv og sosial igjen har jeg savnet veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå