Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Min datter har ei nabovenninne på 11, som er på besøk hos besteforeldrene sine i ferier. Hun kommer sammen med faren. Så fort de er framme, så er hun her. Det er ei grei og søt jente, så det er ikke der problemet ligger. Men hun kom på besøk igår og har vært her et døgn nå. Aller helst vil hun nok være et par dager til. Det som irriterer meg, er at faren til jenta tar det som en selvfølge at hun skal "bo" her, ser det ut som. Han hadde sagt til henne igår at dersom hun ville overnatte her, så var det helt greit for han. Dette sa han når hun kom på besøk. Vi blir rett og slett litt brukt føler jeg. Er det bare jeg som er litt vel hårsår, eller hva mener andre?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Send dem bort til jenta og pass på at din har med seg overnattingsutstyr, og så kan de overnatte hos denne jenta i natt
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Eller bare si at nok er nok kanskje? At det f.eks. ikke blir noe overnatting idag, men at de heller kan treffes imorgen hvis det passer slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå