Gå til innhold

Et lite skryteinnlegg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille jente på snart to som kan skille mellom alle farger, kan telle til 15, snakker i lange setninger og kan noen tall og bokstaver (når vi skriver), kan flere sanger og vet hva nesten alt er, har akkurat begynt å øve på ukedagene. Vi satt å lekte til morgen i dag og skulle til å kile henne, maaaandag sier jeg, også sier hun tirsdag og onsdag. Det var moro og kjenner jeg ble veldig stolt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, så fint da..

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Oi, så flink! Da har dere nok en fin kombinasjon av hjernesvamp (hehe) og foreldre som vil lære bort! :D

Skrevet

Ja, hun har en skikkelig klisterhjerne og er veldig interessert i å lære og huske virker det som.

HI

Skrevet

Wow, så flink jente dere har. Gutten min var også litt slik, veldig interessert i pekebøker med tall og farger, men ikke like flink til å huske som din. Klart du skal få lov til å skryte :)

Skrevet

Takk takk :) Det er veldig moro!

Skrevet

oi så flink jenta di er ;) Klart du skal være stolt og få lov til å skryte av henne!!!

Min lille frøken på straks to (i slutten av april) kan ingenting av dette og har nesten ikke språk i det hele tatt. Hun skjønner alt vi sier men bruker bare enkeltord selv.

Hun går i bhg, vi leser bøker og prater ordentlig til henne. Vi peker på alt og forteller hva det er men ordene vil ikke komme ut. Jaja, det kommer vel til slutt her også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...