Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Min lille jente på snart to som kan skille mellom alle farger, kan telle til 15, snakker i lange setninger og kan noen tall og bokstaver (når vi skriver), kan flere sanger og vet hva nesten alt er, har akkurat begynt å øve på ukedagene. Vi satt å lekte til morgen i dag og skulle til å kile henne, maaaandag sier jeg, også sier hun tirsdag og onsdag. Det var moro og kjenner jeg ble veldig stolt
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Oi, så flink! Da har dere nok en fin kombinasjon av hjernesvamp (hehe) og foreldre som vil lære bort!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Ja, hun har en skikkelig klisterhjerne og er veldig interessert i å lære og huske virker det som. HI
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Wow, så flink jente dere har. Gutten min var også litt slik, veldig interessert i pekebøker med tall og farger, men ikke like flink til å huske som din. Klart du skal få lov til å skryte
MamaLadyBug Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 oi så flink jenta di er Klart du skal være stolt og få lov til å skryte av henne!!! Min lille frøken på straks to (i slutten av april) kan ingenting av dette og har nesten ikke språk i det hele tatt. Hun skjønner alt vi sier men bruker bare enkeltord selv. Hun går i bhg, vi leser bøker og prater ordentlig til henne. Vi peker på alt og forteller hva det er men ordene vil ikke komme ut. Jaja, det kommer vel til slutt her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå