Gå til innhold

Er ikke dette litt too much?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var ikke mye til stil der, var alt for mye her og der. og ingenting hørte sammen,

Skrevet

Heldigvis er ikke alle her i verden minimalister!

 

Det var ikke akkurat min smak, men det er jo ikke rotete, bare litt mye nips kanskje..

Skrevet

hadde nok fått følelsen av klaustrofobi.

mannen hadde sparket både meg og dillet ut døra!

Skrevet

hver sin smak. Jeg synes vel egentlig at alt var fint hver for seg, men at det kunne være lurt å ikke bruke alt samtidig?

Skrevet

Rotete er det ikke. Men kan ikke skjønne at de orker og stå og bruke flere timer på og tørke støv på disse tingene :P Lettere og ha det mer rent mht ting! haha :P

Skrevet

Det er jo en salig blanding av alt mulig.. nei her er det en som prøver litt for hardt!

Skrevet

Litt for mye av det meste etter min smak, men så lenge de trives selv.....

Skrevet

Jo mer jo ber er ikke alltid en sannhet.....:-P

Skrevet

Ups, dette var litt mye av det gode ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...