Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Kom over denne bloggen her... himmel for et rotehus!! http://lenisverden.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 var ikke mye til stil der, var alt for mye her og der. og ingenting hørte sammen,
ROFL Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Heldigvis er ikke alle her i verden minimalister! Det var ikke akkurat min smak, men det er jo ikke rotete, bare litt mye nips kanskje..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 hadde nok fått følelsen av klaustrofobi. mannen hadde sparket både meg og dillet ut døra!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 hver sin smak. Jeg synes vel egentlig at alt var fint hver for seg, men at det kunne være lurt å ikke bruke alt samtidig?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Rotete er det ikke. Men kan ikke skjønne at de orker og stå og bruke flere timer på og tørke støv på disse tingene Lettere og ha det mer rent mht ting! haha
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Det er jo en salig blanding av alt mulig.. nei her er det en som prøver litt for hardt!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Litt for mye av det meste etter min smak, men så lenge de trives selv.....
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Jo mer jo ber er ikke alltid en sannhet.....:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå