Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 De siste tre ukene har jeg hatt litt munchies, vært trøtt og slapp og gått opp tre kg. Jeg fikk mensen, men det var veldig lite og bare en liten del var friskt blod. Jeg er ganske uregelmessig, så vanskelig å si om den var til riktig tid eller ei. Jeg hadde sex én gang i slutten av januar, med kondom og han fullførte ikke. Vanskelig å si når jeg har EL, men jeg var ferdig med forrige mens rundt en uke tidligere. Jeg har ingen barn fra før, så jeg har ingen magefølelse... Puppene er ikke hovne/ømme, men brystvortene er såre. Jeg vet ingen her kan svare, og jeg får ikke tatt en test med det første, men.... Jeg ER ikke gravid, ikke sant? :S
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Hvorfor får du ikke tatt test? Kan være gravid.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Fordi jeg er fattig student, og akkurat nå er det tomt i fattigkassa.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Hvordan i all verdens land og rike skal vi kunne vite det?!
Kortslutning Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Sjansene for det er minimale! Det kan skje, men svært liten sjans. Men enesten måten å finne det ut på er å ta en test når du får penger.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Koster en 50 lapp å teste seg hos legen..Pant flaskene du har og få det gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå