Gå til innhold

Skal jeg ringe IGJEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir det nok mas fra meg?

Det gjelder barnehageplass, der styrer har reservert en plass til min sønn (antakelig), hun hadde bare fornavnet hans notert.

Jeg snakket med henne for 1,5uke siden ca. Da sa hun at hun sender ut tilbudet oppmot 1.mars. Jeg snakket igjen med henne 27.feb, der jeg spør om hun har funnet ut etternavnet på gutten, noe hun ikke svarer på, men sier hun sender meg mail med tilbudet etter 1.mars, siden hun må vente til 1.mars i tilfelle det er 1 annet barn som må ha plassen isteden. Søknadsfristen var i går, og jeg har enda ikke fått no mail fra henne.

Jeg spurte om han kan begynne i mars, det sa hun ja til, jeg tenker han allerede kan begynne på mandag. Jeg trenger sårt jobb nå og står ovenfor en perfekt stilling for meg som har søknads frist om 2uker.

Jeg har gjort klart søknaden.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send søknaden idag. Vent til mandag før du ringer barnehagen igjen. Iløpet av helgen sjekker du ut andre aktuelle barnehager, skriver ned nr osv, så ringer du dem og på mandag etter å ha snakket med styrer i den første barnehagen.

Skrevet

Jeg har undersøkt andre barnehager for lengst, det er fullt her. Så jeg hadde flaks med den plassen, som jeg aldri for klart svar på hehe huff.

HI

Skrevet

Send jobbsøknaden! Ring barnehagen. Forklar situasjonen og spør. Hvis de mente plassen var ledig fra mars bør de jo ha et svar nå!

Skrevet

Prøvde å ringe nå på mobilen som står oppførst, hun er i et møte. Så da ringer hun meg vel tilbake i dag. Hun kan ikke ha glemt meg ihvertfall.

HI

Skrevet

Men er det ikke merkelig at barnehagen ikke har fullt navn på barnet de har plass til da? Synes det hørtes rart ut. Håper det løser seg!

Skrevet

Ja, det synes jeg å, men hun hadde ikke papirene forran seg der å da, dataen var nede om jeg husker riktig. Dette er kommunal barnehage.

Jobbsøknaden er ihvertfall sendt nå. Så får det briste eller bære :S

HI

Skrevet

Styrer ringte meg tilbake nå, hun sa at hun ikke vet noe mer akkurat nå, det har kanskje kommet et annet barn som trenger plassen :( Lederne hennes sitter i møte nå. Hun skulle ringe meg så fort hun visste noe.

Føler meg bra dum når jeg nå har sendt avgårde jobbsøknaden.

HI.

Skrevet

Men hvordan er det mulig hvis ditt barn hadde fått plassen?

Skrevet

Styrer ringte meg tilbake nå, hun sa at hun ikke vet noe mer akkurat nå, det har kanskje kommet et annet barn som trenger plassen :( Lederne hennes sitter i møte nå. Hun skulle ringe meg så fort hun visste noe.

Føler meg bra dum når jeg nå har sendt avgårde jobbsøknaden.

HI.

Men du spurte jo om plassen først?

Skrevet

Hun hadde reservert den bare, og ventet på 1.mars fristen, så om det da kom inn et annet barn som trengte plassen mer enn mitt barn, så måtte det barnet få det.

Krysser fingrene, men ser dårlig ut, får bare tenke negativt da, når jeg tenker positivt, så får jeg ihvertfall ikke noe plass/går ikke min vei.

HI.

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan reglene er i det kommunale. Urettferdig virker det som.

HI

Skrevet

Jeg snakket med barnehagekontoret nå og de sitter å går igjennom alle søknader nå og ser om alt stemmer. Så hun barnehagestyreren må rett og slett vente til de er ferdig med det. Hun på bhg kontoret ba meg vente en uke til, så hadde mye løst seg.

Krysser fingrene da.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...