Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Da er det så varmt hele døgnet at man ikke trenger å ta med seg langbukse og genser, ikke sant? Ja, det er lenge til, men er salg på kofferter som jeg først tenkte kanskje var litt små, men om en ikke må ha med så mye "store" klær, så kanskje...?
Kortslutning Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Både og. Noen plasser blåser det og kan være litt kjøling. Så jeg hadde kanskje tatt med meg ei tynn,tynn linbukse eller noe. Eller en knebukse kanskje. Men du klarer deg sikkert uten ogå
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Kjøp så stor koffert som mulig! Du trenger jo ikke proppe de fulle, så de blir ikke tyngre selv om de er større (ikke så mye ihvertfall). Men min erfaring er at man gjerne fyller opp kofferten før man drar på ferie, også er det ALLTID mye mer som skal være med hjem igjen enn det man hadde med seg til Samtidig som møkkete, skrukkete brukte klær som har ligget i en tull på gulvet og bare skal hjem til vaskemaskinen av merkelige grunner tar mye mer plass i kofferten hjem igjen enn de tok i kofferten på vei til....
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2012 Hehe... Sant det! Vi har en stor koffert, og så tenkte vi å kjøpe enten to store til (slik at to og to barn kan dele), eller en stor og to små (da kan de eldste få hver sin). Nå er det tilbud her, men jeg er redd for at de små kan bli litt for små dersom vi må pakke med bukser og gensere også til de eldste barna. Men det hadde vært så praktisk om de fikk hver sin, så kan de trille sine egne kofferter, slik at vi har en voksen som kan ta de to store, og en som kan følge med på de små ungene og ha armene fri Hm, får tenke litt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå