Gå til innhold

Reisemesse reisemesse hei hei hei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har dykk jenta som skal storkose seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, er det reisemesse nÅ??? PÅ Lillestrøm?

Skrevet

ja i helgen er det Reiselivsmesse og Fotomesse på Norges Varemesse i Lillestrøm. :)

Skrevet

Ja, da spørs det om jeg må innom der da:)

Skrevet

Gluteo, det er hagemesse i midten av april!

Det ENE jævla landet jeg har tenkt til å besøke i sommer var ikke der. ALLE andre land var.

Skrevet

Det ENE jævla landet jeg har tenkt til å besøke i sommer var ikke der. ALLE andre land var.

hvilket land?

Skrevet

Gambia.

Gjest sug lut
Skrevet

Apetit, skal vi dra sammen? altså ikke til Gambia men på hagemessa? jeg har forresten duk fra Gambia - slekta dro for mange år siden.
Skrevet

Slekta som i "opphavet til inngifte"?

Ja vi kan gjerne dra på hagemessa sammen. Tror det var 14. og 15. april men det kan selvsagt sjekkes.

Ikke bare kan - må.

Skrevet

Hagemessa er samme helg som villmarksmessa. Helgen etter påsken.

Da kan dere handle blomster så skal jeg snike meg innpå i kammo'n og skremme kronbladene skeive.

Gjest sug lut
Skrevet

Slekta som i "opphavet til inngifte"?

Ja vi kan gjerne dra på hagemessa sammen. Tror det var 14. og 15. april men det kan selvsagt sjekkes.

Ikke bare kan - må.

Ehm - slekta som i opphavet, punktum. Inngifte driver jeg lite med, ikke annen gifte heller, an sich.
Gjest sug lut
Skrevet

Hagemessa er samme helg som villmarksmessa. Helgen etter påsken.

Da kan dere handle blomster så skal jeg snike meg innpå i kammo'n og skremme kronbladene skeive.

Tøft, vi treffes blant staudene! Må nok få deg spesialkamo om du skal snike innpå, men du kan antakelig feste noen geranier i hekken og en aldri så liten rhododendron i nesen, så er du good to go.
Skrevet (endret)

Kommer utkledd som en tuja, kulerund og grønn. Da blir det nok liv....

Endret av Ziva
Skrevet

Föler meg litt som en "stalker" naar jeg leser innleggene deres, men jeg dävver av latter.

Takk for god underholdning! Ikke at det ikke er underholdende aa lese paa anonymforumet (!), men dette er en annen klasse :P

Gjest sug lut
Skrevet

Föler meg litt som en "stalker" naar jeg leser innleggene deres, men jeg dävver av latter.

Takk for god underholdning! Ikke at det ikke er underholdende aa lese paa anonymforumet (!), men dette er en annen klasse :P

Stalk i vei, vi liker selskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...