Gå til innhold

Ungen har mareritt om bhg ansatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 2 1/2 år ligger å roper nei og ikke, jeg går inn, spør om noen var slem, hun nikker. Når jeg spør hvem sier hun navnet på en kvinnelig barnehageansatt. Jeg fikk skikkelig VONDT i magen. Hun sovner, og svarer ikke på hva som er gjort. Hun har ikke nok språk til å fortelle eller forklare ting enda.

Så hva gjør jeg? Er det bare en drøm, eller kan det være noe i det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger synspunkt, vær så snill :(

Skrevet

kan være bare en drøm, men bare følg med litt:)

Jeg hadde mareritt flere ganger om annenklasse læreren. Hun var kjempeflink !

Skrevet

Nå har ikke ungen vår hatt mareritt, men hun har en favoritt i bhg. Og hun svarer gjerne hennes navn på alt mulig rart. Vi kan spørre om hvem som skal pusse tenner, hvem skal kjøre til bhg og mye annet rart og da svarer hun titt og ofte den ansattes navn. Mi er også 2,5 år.

Er ikke sikkert det betyr noe, kan være tilfeldig.

Skrevet

Jeg har en liten på 2,5 som også har mye mareritt. Hun sier også at hun i barnehagen slo meg. Jeg er ikke så bekymret, faktisk. For hvis jeg kommer borti henne, så sier hun "Mamma du dyttet meg!" så jeg vet at det ikke nødvendigvis har rot i virkeligheten. Og det hører med til historien at dette er vår nr 3, og jeg kjenner assistenten i barnehagen så godt at jeg er rimelig sikker på at hun ikke har SLåTT henne.

De bearbeider dagens hendelser i drømme om natten, og sjansen er stor for at dette bare var en drøm.

Men følg med på om hun endrer adferd; vil plutselig ikke i barnehagen, spiser mindre, er mer sutrete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...