Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 (endret) ...inkludert meg selv, ettersom det er en feil med forumet, og ikke noe vi kan noe for; Jeg synes vi ser mindre begavede ut. Endret 2. mars 2012 av UndrendeUllteppe
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Du er så last year - i år / år skal det være sånn/sånn, faktisk. Følg med i timen'a.
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Du er så last year - i år / år skal det være sånn/sånn, faktisk. Følg med i timen'a. Fantastisk - her prøver jeg å være fiffig og tilby alternativer med stor å, og så NEKTER den faktisk nå å skrive stor å i det hele tatt! Da har man vel gått litt langt i å rette feilen.
Kortslutning Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Du er så last year - i år / år skal det være sånn/sånn, faktisk. Følg med i timen'a. Fantastisk - her prøver jeg å være fiffig og tilby alternativer med stor å, og så NEKTER den faktisk nå å skrive stor å i det hele tatt! Da har man vel gått litt langt i å rette feilen. Haha, min første tanke var at nå tenker luten på de som er trege og skriver derfor ting to ganger;)
Vossafår Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Hehe, det jeg trodde var at de som skriver stor Å og Ø her og der har en HTC mobil de skriver med. Det gjorde min htc. Uten unntak. Bah!
Hønemor30 Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har Sony Ericsson,den skriver stor å når den selv vil tydeligvis :-P
<3babyijuni Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Min HTC gjør også det....veldig irriterende til tider.. må liksom skru den av og på igjen for å få det skikkelig..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Jeg opplever flere ganger at når jeg skriver liten å, så blir den stor- og skriver jeg med stor å, så blir den liten. Men når jeg skal illustrere dette, som i dette innlegget, blir det selvsagt ikke sånn. (Legg merke til at jeg har gått inn for å få med ekstra mange å'er her. )
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2012 #11 Skrevet 2. mars 2012 Jeg opplever flere ganger at når jeg skriver liten å, så blir den stor- og skriver jeg med stor å, så blir den liten. Men når jeg skal illustrere dette, som i dette innlegget, blir det selvsagt ikke sånn. (Legg merke til at jeg har gått inn for å få med ekstra mange å'er her. ) Hah, her ble alle de å'ene jeg skrev som store til små å'er.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2012 #13 Skrevet 2. mars 2012 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ- store. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ- smÅ. Spennende. (JA, det er lite Å gjøre pÅ jobb)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. mars 2012 #14 Skrevet 2. mars 2012 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STORE ååååååååååå små kjeder meg litt jeg også ;-)
Fru.Vestavind Skrevet 2. mars 2012 #15 Skrevet 2. mars 2012 Haha, no fikk eg meg ein god latter;) Men er litt frustrerande med desse å-ane som lever sitt eige liv:P Synest dei forumansvarlege kunne få gjort noko med det, for mine å-ar pleier å klikke litt, endå eg skriv frå pc (mozilla firefox, om det skulle ha noko å seie).
Kortslutning Skrevet 2. mars 2012 #16 Skrevet 2. mars 2012 Jeg må også teste: ååååååååååå STORE ååååååååååååå små (Kjenner jeg er litt spent nå)
Kortslutning Skrevet 2. mars 2012 #21 Skrevet 2. mars 2012 Jeg begynner faktisk å lure om noen sitter og tuller med meg:) Blir jo schizofren av mindre!
Frenzia Skrevet 2. mars 2012 #22 Skrevet 2. mars 2012 Det ser jo ut som om vi er en gjeng med dyslektikere med Karmøy-dialekt og grå stær alle sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå