Gå til innhold

Alle dere som skriver stor Å midt inni ordene her...

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

...inkludert meg selv, ettersom det er en feil med forumet, og ikke noe vi kan noe for;

Jeg synes vi ser mindre begavede ut.

Endret av UndrendeUllteppe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha. :D

Skrevet

Jeg synes også at dere gjøre det :P

;)

Gjest sug lut
Skrevet

Du er så last year - i år / år skal det være sånn/sånn, faktisk. Følg med i timen'a.

Gjest sug lut
Skrevet

Du er så last year - i år / år skal det være sånn/sånn, faktisk. Følg med i timen'a.

Fantastisk - her prøver jeg å være fiffig og tilby alternativer med stor å, og så NEKTER den faktisk nå å skrive stor å i det hele tatt! Da har man vel gått litt langt i å rette feilen.
Skrevet

Fantastisk - her prøver jeg å være fiffig og tilby alternativer med stor å, og så NEKTER den faktisk nå å skrive stor å i det hele tatt! Da har man vel gått litt langt i å rette feilen.

Haha, min første tanke var at nå tenker luten på de som er trege og skriver derfor ting to ganger;)

Skrevet

Hehe, det jeg trodde var at de som skriver stor Å og Ø her og der har en HTC mobil de skriver med. Det gjorde min htc. Uten unntak. Bah!

Skrevet

Jeg har Sony Ericsson,den skriver stor å når den selv vil tydeligvis :-P

Skrevet

Min HTC gjør også det....veldig irriterende til tider.. må liksom skru den av og på igjen for å få det skikkelig..

Skrevet

Jeg opplever flere ganger at når jeg skriver liten å, så blir den stor- og skriver jeg med stor å, så blir den liten.

Men når jeg skal illustrere dette, som i dette innlegget, blir det selvsagt ikke sånn.

(Legg merke til at jeg har gått inn for å få med ekstra mange å'er her. )

Skrevet

Jeg opplever flere ganger at når jeg skriver liten å, så blir den stor- og skriver jeg med stor å, så blir den liten.

Men når jeg skal illustrere dette, som i dette innlegget, blir det selvsagt ikke sånn.

(Legg merke til at jeg har gått inn for å få med ekstra mange å'er her. )

Hah, her ble alle de å'ene jeg skrev som store til små å'er.

Skrevet

Å Å Å Å ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ- store.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ- smÅ.

Spennende.

(JA, det er lite Å gjøre pÅ jobb)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STORE

ååååååååååå små

kjeder meg litt jeg også ;-)

Skrevet

Haha, no fikk eg meg ein god latter;)

Men er litt frustrerande med desse å-ane som lever sitt eige liv:P Synest dei forumansvarlege kunne få gjort noko med det, for mine å-ar pleier å klikke litt, endå eg skriv frå pc (mozilla firefox, om det skulle ha noko å seie).

Skrevet

Jeg må også teste:

ååååååååååå STORE

ååååååååååååå små

(Kjenner jeg er litt spent nå)

Skrevet

Åja, alle mine ble smÅ de:)

Skrevet

Hæ???? Nå ble de store....

Skrevet

Jeg gir opp.....................

Skrevet

Jeg begynner faktisk å lure om noen sitter og tuller med meg:) Blir jo schizofren av mindre!

Skrevet

Det ser jo ut som om vi er en gjeng med dyslektikere med Karmøy-dialekt og grå stær alle sammen... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...