Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Har legetime, neste uke. Men kom til å tenke på alt jeg vil si, som hun ikke trenger å høre. Hun er 6 år. Og det er jo litt slik at om jeg sier hun ofte har en vondt fot mens hun hører, ja da spiller hun på det. Eller hun tror hun skal ha vondt fot. Sjønner? Problemet her er trøtthet, røde øyne og ofte litt hoven rundt øyne. Forferdelige gasser som kommer ut. Hun sier selv hun er sliten. Dette har vart i ca 3 år. Hun har blitt sjekket for Lupus, pollen, og div annet allergi. Hun har eggallergi og atopisk eksem.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Vi har hatt det sånn at barnet kan gå ut og vente/leke med legoen som ofte er på legekontorer, eller noe. For vi skal bare snakke litt voksenprat
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Eller så kan du skrive tingene på et papir og gi til legen når dere kommer. Diskusjon blir jo vansklig da, men du får i hvertfal fortalt om problemene uten at hun hører det.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Eller så ringer du å snakker med legen på forhånd. Det gjorde jeg så da vi hadde legetime visste legen hva timen gjalt og fikk forbredt seg til å stille de rette spørsmålene. Barnet slapp å forklare, bare svare på sprørsmålene.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Eller du slår over til engelsk. Nå er det ikke så veldig mye lenger vi kan gjøre dette siden spesielt eldstemann begynner å bli stor og kan en del engelsk, men dersom jeg trenger å si noe til en annen voksen som barna ikke skal høre, så tar jeg det på engelsk.
ellen-propellen Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Engelsk er en god ide. Jeg bruker ofte voksne ord. Isteden for vondt sier jeg smerter ol. Dette er jo ord som ikke vi bruker i det daglige så barnet mitt har ikke samme forståelse av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå