Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan anbefale en god krem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du enn velger så sørg for at det ikke er silikon i den iallefall. Silikon gir fuktfølelse og brukes ofte i fete kremer, men har en tendens til å tette igjen porer rundt øynene. Man kan få hvite kviseliknende blemmer rundt øynene av porer tettet med silikon. Disse må skjæres vekk. Styr derfor unna innholdsstoffer som ender med -icone. Dimethicone f.eks.

Har du vært hos lege? Det kan være en hudlidelse som trenger medisinsk behandling og. Spør på apoteket fremfor å gå på parfymeri :)

Hilsen makeup artist

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Miniderm på apoteket løser alle problemer!! Den kan sammenliknes med hydrokortison, men uten kortison. Snakket med mange som har vært superfornøyd med den, inkl meg selv, uansett hva man bruker den til.

Jeg har ikke hatt nupper eller små kviser etter jeg begynte å bruke den. Guttungen sliter veeeldig med helt ekstreme tørre flekker på kroppen, disse forsvinner også helt med denne kremen.

Spør etter den på apoteket, men hvis du bor nærme grensa ville jeg kjøpt den i Sverige, koster 50 kr mindre der ;)

Skrevet

Elizabeth Arden, Eight Hour Cream.

Fantastisk. Tok vekk den tørre randen over leppene til minsten på to dager. Da hadde han gått lenge og svidd og klødd der og sleiket og sleiket.

Skrevet

Decubal fra apoteket er en rimeligere og parfyme fri versjon av Elizabeth Arden eight hour cream.

Den er ihvertfall veldig god for tørr hud og kan brukes rundt øynene.

Miniderm som tidligere nevnt er også fin. :)

Hilsen apotektekniker kurset på hudpleie.

Skrevet

Takk alle sammen :)

trur jeg går for miniderm. eller locobase repair.

bor 30 min. unna sverige, så venter til jeg skal dit igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...