Gå til innhold

Kan dere anbefale meg en god dagkrem....?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke koster "skjorta"...;) Ønsker litt "glØd", jeg er 38 år og begynner få litt "smilerynker", så gjerne en med god effekt mot dette og;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ai, ai, ai, ai.... i en jungel av en urskog. For å være helt ærlig, jeg har brukt både billig og dyrt. Og alt er det samme, de lover det samme og you name it...

men så begynnte jeg å bruke noe fra Nuskin, de har, web side og en butikk i Oslo. Sender til hele landet.

Startet pent med noe renseprodukter...som ikke var til meg. Men kremen en helt alminderlig fuktighetskrem som gir fuktighet. NAPCA Moisturiser heter den - merkelig koster 316.- men så logget jeg meg inn å så at jeg fikk den for 220 så da er den ikke dyr.... kjenner du noen som bruker nuskin, helst distributører bestill på navnet dems så får du dems rabatt.

Men så kom jeg over noe som har gjort underværker bare på ett par uker... en ansikts vask som heter 180...jeg har fått glattere hud, mindre porer noen er helt borte og huden har fått glød : ) Har du sart hud bør du ikke bruke den, men den gjør underverker : ) Og drøy i bruk : )

Skrevet

Hvor får jeg tak i den da?:)

Andre med gode opplevelser og?

Skrevet

Haha så kommer jeg og anbefaler noe helt annet ;) Optiva fra Boots apotek. For en friskere hud. Lagd spesielt for nordisk hud. Altså oss i norge. :) Prøvd den i 2 uker eller noe og jeg synes den er kjempe fin. Mykere hud og mer glød :) Jeg har så tørr overhud, men fet underhud. Kjempe vanskelig å finne krem som passer til min hud, for jeg må ha fukt, men ikke fett osv.. Så Optiva er fin til min hud ihvertfall. Ikke kjempe dyr heller.

https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=5173825&c=&g=false&ref=search

Skrevet

www.nuskin.com om du er ute etter 180

Skrevet

Jeg bruker hudkremen til lykkelig som liten, anbefales på det sterkeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...