Gå til innhold

Har spiral, og et lite "problem" (litt detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer så mye slim hele tiden. Tenkte først at det bare er eggløsningsslim, som jeg har lest så mange ganger her inne. Men nå har det vært sånn hele måneden utenom mens i noen måneder. Den siste uka har det vært litt rosa/rødlig, så tydeligvis litt blod også.

Er dette vanlig når man har spiral? Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat likt.

Skrevet

Det er så irriterende! Kvier meg skikkelig for å ha sex, for det er så mye slim at det er ekkelt. Er det en vanlig bivirkning av spiralen? Gir snart opp prevensjon...

HI

Skrevet

Jeg tror det er veldig vanlig. Jeg har kobberspiral, vet ikke hva du har? Kan komme skikkelige "klyser" på meg (unnskyld detaljer...). Ofte blodspor også, særlig rundt eggløsning. Men for meg som ikke kan ha hormonprevensjon så er det ikke så mange alternativer igjen... Jeg sørger alltid for å ta en tur på toalettet før sex, da får man i det minste blitt kvitt litt av slimet. :S

Skrevet

Glemte å skrive det, men jeg har kobberspiral ja. Tåler heller ikke hormonprevensjon så godt, så det står mellom kondom og kobberspiral - eller en mulig baby. Heller mot den siste snart altså, for det her er så frustrerende! Klarer ikke helt å slappe av når vi skal ha sex, for jeg er redd det skal henge tråder og klyser ut (Æsj, unnskyld detaljene altså). Sexlysten er laber fra før, og hadde håpa det skulle bli bedre uten alle hormonene :(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...