Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Hei, sikkert et dumt spm, men jeg føder sannsynligvis rett før påsken (blir satt i gang ved termin om tulla ikke kommer før) Mannen min har 2 uker betalt permisjon ved fødsel, så mitt spm er altså om han "taper" disse dagene når det uansett er påskefri. Etter hva jeg skjønner må han ta 2 uker rett etter fødsel, han kan ikke utsette fridagene til etter påske. noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Han må spørre sjefen sin om han kan utsette den til etter påske. Det er helt opp til sjefen.
TPK Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Jeg tror han taper de ja, hvis det treffer på helligdagene.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Det kommer an på sjefen, mannen min fikk utsette dem hos sin arbeidsgiver. Men forsto det som at dette ikke var noe han hadde krav på, bare noe han fikk av en velvillig sjef.
ianda Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har hørt at de to ukene må taes innen den første måneden... Vet ikke om det bare er på min jobb da..syntes det er rart om han mister noe.. Men det beste er sikkert å høre med jobben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå