Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Både til barn og voksen, gjerne hvor høy faktor dere bruker på barna deres og:) Egen ansiktssolkrem til mor, hva ville dere brukt da? Takker for svar:-)
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Har ikke barn, men når vi var i egypt sist så brukte gubben 30 eller 50 i solfaktor.. Blir fort solbrent... :-) Jeg brukte 20 på kroppen og 15 i ansiktet. Ville ha brukt 50 på barn.
#Ariadne# Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Kommer litt an på når dere reiser. Vi var i januar og brukte nivea faktor 30 på barna
Gjest Ganske Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Ville tatt med både faktor 50 og 30 til ungene, husk og smøre ofte. Hadde også tatt med en god fuktighetskrem, gjerne med Aloe Vera til å smøre med om kvelden. God tur.
Gjest Ganske Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 Søk på test og solkrem. Tror det var Cosmica fra apoteket som kom veldig godt ut i fjor.
2 store = 2 små Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Vi skal også til Egypt med barn og var i Marokko med barn på samme tid i fjor. Bruker faktor 30. På apoteket sa de at det var tilstrekkelig. Det er ikke så varmt der nå som i august/september. Solen er ikke så sterk. Kjenner en som kom hjem derfra nå og hun sa det var ca 20 grader, føltes som en god, norsk sommer. God tur!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Jeg ville ikke hatt høyere enn 30, heller smurt oftere. Ha sa til me at barns ikkenopparbeider seg pigmenter og vil lett bli solbrent og skadede av solen når de blir større og ikke smører med så høy faktor lenger, huden blir ikke hedret. Jeg har en fra green kids
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå