pip pip Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Vi tenker på bryllup neste Mars. Vi hadde egentlig ikke tenkt før i 2014, så følte jeg hadde kjempe god tid på velge. men nå ser det ut for at vi får det til i Mars 2013 Jippi Men vet ikke hvem jeg skal velge som forlover. Har ingen klare nære venner som er the obvious choice. 1 - Venninne som jeg har kjent i 11 år. Har hatt et godt vennskap, ingen krangler og kan prate med henne om mye. Men føler ikke at hun alltid har vært der når det trengs. Eks da jeg satt alene på nyttårsaften eller 17 mai. Føler hun kunne ha invitert meg da. Men ikke noe jeg er sur eller noe på henne for. Hun giftet seg i fjor. Vet hun er ekstremt redd for å holde taler 2 - Min kusine. 1 år eldre enn meg. VI har vært mye sammen gjennom oppveksten. Hun bor nå i samme del av ladet som meg. Har ikke veldig mye kontakt. Men utrolig kos når vi treffes. Hun syns det er kjempe stas med datteren min. VI kaller henne tante. Vi har et veldig godt forhold. 3 - venninne. Vi gikk på vgs sammen, men ble ikke godt kjent før ca 4 år siden. God venninne, men tror ikke hun er der for meg. Jeg er litt i villrede her. Vet ikke hva jeg vil med dette jeg en kanskje noen kan gi meg et tips???
pip pip Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2012 takk for svar Den er den retningen jeg heller også.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Sorry, men er ikke ett helt år kjempegod tid ??? Skjønte ikke helt det. Har aldri forstått dette med å bestille kake 2 år i forveien, og få panikk om ikke invitasjonene (som selfvølgelig matcher dopapiret i festlokalet) er sendt ut 8 mnd før bryllupet. Selv om alle gjestene som skal komme er muntlig informert og invitert fra før. Beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet ditt da.
pip pip Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2012 Ja jeg vet jeg har god tid. Men tenkte å vente til datoen var satt og nå er den det. Er folk som allerede har spurt hvem jeg skal velge. Er jo 1 år til, så gjør jo ikke akkurat dette kjempe lang tid i forveien heller. Men vet det ikke er noe hat enda Nei jeg har ingen søster. Er jo ikke verdens største problem dette her. hehe Finner nok ut svaret etterhvert.
Nikamo Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Jeg ville gått for kusinen din Hun er jo familie også, så hun vil liksom aldri "bli borte". Og til den her som synes du er så tidlig ute; det er faktisk greit å begynne et års tid i forveien å planlegge bryllup... Siden "alle andre" er tidlig ute, så må man det for å få kirke, lokale, musikk osv som man ønsker det/den dagen man ønsker
LoveDove Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Høres ut som om kusinen er ditt sterkeste kort. De andre vil ikke være der for alltid, virker det som. Jeg hadde det motsatte problemet: 1. Bestevenninna mi (halvsøster til kusine) som jeg har kjent heeele livet og som er som en søster for meg. Vi mister aldri kontakt selv om vi ikke er like mye sammen som før. I mange år som barn var hun min eneste venn, og hun betyr alt for meg. 2. Venninne fra videregående som jeg (litt på slump) endte i kollektiv med da vi var 20. Vi bodde sammen i tre år, men alle flyttet ut da hun ble gravid. Vi har vært gjennom vanvittig mye sammen, med kjærester og brudd og alt som hører med, og hun var til stede da jeg forelsket meg i forloveden min. Jeg er fadder for sønnen hennes, og hun har vært min klippe de siste fem årene, så med tiden har vi blitt like close som jeg er med hun første. Løsningen: Jeg har to. Nummer 1 tar alt det formelle (vitne, underskrift på papirer, the works), nummer 2 (som er mindre vimsete) har hovedansvaret for alt annet som må ordnes. Det ville blitt riv ruskende galt å ikke ha dem begge ved min side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå