Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Hvordan finansierte dere dette? Jeg tror dessverre dette er eneste og siste håpet vårt for å bli foreldre. Men vi har ikke 17 - 20 000 å bare bruke sånn plutselig, eller 5000 per ICSI rett fra lomma. Har ikke helt skjønt hvordan dette fungerer. Man må betale egenandel og kan få refundert? Noen som kan hjelpe en forvirret og deppa sliter?
TøffiTrynet☠ Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Så vidt jeg vet får man dekket inntil tre forsøk.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Ja, det tror jeg og, men det er penger man må legge ut selv først, for så å få de refundert?
snuppo Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 egenandel på 15000. dekt 3 utakk, alle egg som kommer på frys blir bonus. så jeg er på mitt 3 forsøk med uttak nr 1.
☆☆☆ Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Vi brukte ca 20 000 med egenandeler på behandling og reise/opphold samt medisiner (de første 15 000 må man dekke selv). Dette var ett forsøk. Der gikk feriepengene mine i fjor, men når det faktisk lyktes er det de mest velanvendte oenger jeg kan komme på.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Okay, takk for svar Leser litt om det på forum. Det er heldigvis forskjell i hvor mye medisiner man må hente ut, så summen trenger ikke å bli så vanvittig hvis man er heldig. Vil man da legge sammen medisinregninger og innsett hvis det ikke går på første og andre gang, slik at man eksempelvis får dekt forsøk nr.3? Eller regnes det ut ny egenandel for hvert forsøk? HI
☆☆☆ Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Det er kun medisinutgifter du får refundert (derfor ble kostnaden 20 000 for oss, tror 14 000 av dem var medisiner så vi kom aldri opp til minstebeløpet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå