Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 virket kuren som dere fikk? Her har barnet mitt fått en kur som gikk over 3 dager , denne kuren skulle visst ta alt av bakterier. Problemet er at barnet er verre etter endt kur, enn det hun var før hun fikk medisin. Hosten har økt på, og hun kaster opp masse slim, noen med erfaring?
marsve Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har slitt med det. Jeg ble ikke syk så jeg merket det men helt tom for energi og alt var bare et slit. Myko er en sånn sykdom som alle får jevnlig men få blir syke av det. For de fleste går det da også vekk av seg selv. Jeg hadde på det verste sju pencilin kurer før det ble borte. Problemet er at det er en blanding av bakterier og virus og virus blir man som kjent ikke kvitt. Derfor kan det være man må prøve flere typer pencilin før det fungerer. Ring legen å få ny kur hvis ikke det er bedre noen dager etter endt kur. Og vær nøye på å ikke dele på glass, drikke av samme flasker osv. Fort gjort å smittes opp igjen når alle kan være bærere uten å vite om det..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har slitt med det. Jeg ble ikke syk så jeg merket det men helt tom for energi og alt var bare et slit. Myko er en sånn sykdom som alle får jevnlig men få blir syke av det. For de fleste går det da også vekk av seg selv. Jeg hadde på det verste sju pencilin kurer før det ble borte. Problemet er at det er en blanding av bakterier og virus og virus blir man som kjent ikke kvitt. Derfor kan det være man må prøve flere typer pencilin før det fungerer. Ring legen å få ny kur hvis ikke det er bedre noen dager etter endt kur. Og vær nøye på å ikke dele på glass, drikke av samme flasker osv. Fort gjort å smittes opp igjen når alle kan være bærere uten å vite om det.. Takk for svar:-) Skal ringe legen i morgen når de åpner:)
Gjest Ingen skal få! Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Er på min tredje kur... Blir ikke bedre...:-(
marsve Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Usj, er kjett det der "ingen skal få"! :/ Du får hive innpå med vitaminer, mineraler og tran i tilegg for å hjelpe kroppen å bli kvitt faenskapen. Og ta vare på deg selv ikke minst. Det gir seg som regel til slutt men kan i verste fall ta noen pencilinkurer..
Cimorene Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Be legen om å få sendt inn en dyrkningsprøve av ekspektoratet eller nasolarynxprøve så er dere mer sikker på å få rett antibiotika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå