Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har en Martine fra før. Også starter faren på M og jeg på T. Jeg vil egentlig at nestemann skal hete Markus, men dette vil ikke far. Men det hadde blitt mange M'er i familien uansett.. Så prøver å finne ett guttenavn på T, for å se om jeg liker noen, men kommer bare på Theo og Tim:s Syns Theo er veldig fint, men trenger flere forslag!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Hehe... Så artig, datteren min heter Martine og sønnen min heter Theo. Så gå for det, du
Himmel og hav Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Torje ( knallfint!) Torbjørn Torgeir Tallak Tormod Tore Tor
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Truls Tom Terje Tore Trinius Theo Tage Thomas Tommy Torben Torleif
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Trond Teodor Tobias Torger Tore Toralf Torbjørn Torfinn Torstein Torje Torgeir Tomas Torjus Torgrim
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #14 Skrevet 1. mars 2012 Trygve, Truls Tor/ Thor Torstein, Tord, Torbjørn,
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #17 Skrevet 1. mars 2012 Takk for masse bra tips!! Mange navn som jeg burde tenkt på selv der også!! Hehe Enn så lenge ligger jeg fortsatt på Theo;) Så muligens det da blir to søskenpar med like navn #2!! Hehe.. Truls er også fint, men det passer ikke helt inn i vår familie! Hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå