Gå til innhold

Hvordan hadde dere løst dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei av mine venninner har vært sammen med sin mann i 4 år, og gift på 2. året. De har 1 lite barn sammen, og ganske harmonisk samliv. MEN! Det er et stort "men" inne i bildet - han ønsker ikke å tilfredsstille henne seksuelt. Han ønsker sex ofte, noe hun også gjør, og han får "sitt" hver gang. Hun får ikke orgasme av inn-og-ut, og sagt fra til ham helt fra begynnelsen hva som funker for henne. Han har uttalt flere ganger at han ikke ønsker å gjøre det, siden han ikke liker det (er snakk om helt normal sex altså). Resultatet er at hun aldri får orgasme med ham, og må "fikse seg selv" med dusjen med jevne mellomrom. Hun synes det er urettferdig, mens han synes hun er urimelig som ønsker at han gjøre noe som han ikke liker kun for å tilfredsstille henne.

Hva synes dere kloke damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen skal tvinges til å utføre seksuelle handlinger de ikke liker. Det ER trasig når det ikke fungerer, men man kan likevel ikke tvinge noen til å feks. utføre oralsex eller å ha analsex når de ikke liker det og ikke ønsker det.

Jeg har ingen løsning, bortsett fra kommunikasjon og å kanskje finne andre stillinger el. som kan fungere bedre.

Skrevet

Har ikke ord rett og slett!. Be han kjøpe seg en oppblåsbar plastdukke. For en type!!

Skrevet

Ingen skal tvinges til å utføre seksuelle handlinger de ikke liker. Det ER trasig når det ikke fungerer, men man kan likevel ikke tvinge noen til å feks. utføre oralsex eller å ha analsex når de ikke liker det og ikke ønsker det.

Jeg har ingen løsning, bortsett fra kommunikasjon og å kanskje finne andre stillinger el. som kan fungere bedre.

Han vil bare ha inn-og-ut sex, og helst i stillinger som gjør ham godt. å bruke fingerene eller munnen nekter han siden det er kjedelig og gir ham ingenting, og han ikke liker det. Ihvertfall slik min venninne formidlet det.

HI

Skrevet

Hva er det hun har bedt han om å gjøre som han ikke liker da? Skjønner godt at han ikke ønsker å gjøre noe han ikke liker, feks. oralsex om det er snakk om det.

Men det finnes da en haug med "leketøy" som hjelper kvinnen til orgasme som man kan tre på penis slik at mannen kan gjøre slik han liker det, og hun kan bli tilfredsstilt.

Min mann hadde ikke fått seg noe dersom han kun ønsket sex for sin egen glede. Da hadde jeg kjøpt en plastikk-høne som han kunne kose seg med!!

Skrevet

Kanskje hun kan kjøpe seg en liten vibrator, og foreslå at de kan ligge tett sammen mens hun bruker den, og kanskje kjæle med brystene hennes, eller no'.

Alternativt så ville jeg ha begynt å reise meg opp halvveis i "inn og ut" og erklært at siden det å følge noen helt hjem tydeligvis ikke er så viktig for han, så er det ikke så viktig for henne lenger heller. Og så kan hun jo anbefale en tur i dusjen om han ikke er tilfreds.

Skrevet

Kanskje hun kan kjøpe seg en liten vibrator, og foreslå at de kan ligge tett sammen mens hun bruker den, og kanskje kjæle med brystene hennes, eller no'.

Alternativt så ville jeg ha begynt å reise meg opp halvveis i "inn og ut" og erklært at siden det å følge noen helt hjem tydeligvis ikke er så viktig for han, så er det ikke så viktig for henne lenger heller. Og så kan hun jo anbefale en tur i dusjen om han ikke er tilfreds.

Han vil ikke bruke leketøy i akten siden han mener de er "turn-off". Det med å foreslå en tur i dusjen var ingen dårlig ide, skal lufte det for henne.

HI

Skrevet

Jeg har faktisk aldri møtt en mann som verken liker å utføre oralsex eller å bruke fingrene på dama. Kan han være homofil?

For hvilken mann liker ikke å smake på dama si?

Skrevet

Jeg har faktisk aldri møtt en mann som verken liker å utføre oralsex eller å bruke fingrene på dama. Kan han være homofil?

For hvilken mann liker ikke å smake på dama si?

På lik linje med damer som ikke liker oralsex, finnes det nok menn som ikke gjør det heller.

Skrevet

Altså, han står selvsagt fritt til å ikke utføre seksuelle handlinger han ikke liker.

Men det gjør jo hun også. Så det er ikke verre enn at hun nekter å ha den type sex han vil ha, siden det ikke gir henne noe.

Skrevet

Gå til sexolog.. !! dusjen gir klitorisorgasme.. hun kan lære seg å få vaginalorgasme av "ut og inn", evt. samtidig med klitorisorgasme dersom stillingen og tankene er rett. Og han kan kanskje nøste opp i hvorfor han ikke liker annet, og dermed kanskje lære seg å like det!

Skrevet

[quote name= :) liris' timestamp='1330603605' post='144042951]

Gå til sexolog.. !! dusjen gir klitorisorgasme.. hun kan lære seg å få vaginalorgasme av "ut og inn", evt. samtidig med klitorisorgasme dersom stillingen og tankene er rett. Og han kan kanskje nøste opp i hvorfor han ikke liker annet, og dermed kanskje lære seg å like det!

Ikke alle damer kan få vaginalorgasme.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Altså, han står selvsagt fritt til å ikke utføre seksuelle handlinger han ikke liker.

Men det gjør jo hun også. Så det er ikke verre enn at hun nekter å ha den type sex han vil ha, siden det ikke gir henne noe.

Og på hvilken måte vil sexnekt på begge sider hjelpe på forholdet deres?

Skrevet

Tror jeg ville anbefalt at de gikk til en ekspert som kansje kunne lære dem teknikker som begge ville like.

Skrevet

Siden han sier han ikke får noe ut av å fingre henne eller slikke ho, så kan jo hun si at det gir henne ingenting å ligge å spre beina for at han skal jukke fram og tilbake på ho. Hun kan si neste gang han er interisert i og bli seksuelt tilfredstilt, så kan han ta seg en tur i dusjen, for det må hun.

Jeg vet man ikke skal tvinge noen til noe man ikke vil. Men herlig land, man må gi å ta litt.

For en egoistisk type!

Og merkelig at det ikke gir han noe å ta på ho... Min mann blir super kåt av å se meg nyte det, når han tar på meg. Akkurat som jeg liker å se når han nyter det om jeg feks tar en blowjob på han ;)

Skrevet

Tror jeg ville anbefalt at de gikk til en ekspert som kansje kunne lære dem teknikker som begge ville like.

Hun har snakket med mannen sin om å gå til ekspert sier hun, men han nektet siden sexlivet er privat, samtidig som han ikke anser det som et problem siden han synes sexlivet deres er bra. Han fokuserer veldig på hva han vil og ikke vil, og plages ikke med at kona aldri kommer.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...