Gjest April barn <3 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Mannen fyller år snart og jeg kommer ikke på en fin gave! Han har alt han trenger av klær, hobby og elektriske duppeditter. Blir 27år og snart pappa igjen for andre gang. Hjelp..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Hva med et gavekort på en deilig massasje på et spa? Eller en hotellweekend for dere begge uten barn, før baby nr to kommer?
Gjest April barn <3 Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 God idè Kan høygravide masseres? Isåfall hadde det kanskje vært fint å dratt på spa ilag og sovet på hotell samme dagen. Et døgn som bare kjærester..D har vi aldri hatt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Det er planen vår også, trenger ei helg sammen som kjærester før nr 2 kommer tror jeg har vi heller aldri hatt.. Deilig!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Biletter til fotballkamp eller noe annet han er interesert i? Er det noen menn som blir glade for spabehandling? Høres mer ut som en gave til mor.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Tenkte på massasje, ikke Pedikyr eller slikt kjenner mange som blir glad for massasje jeg. De har jo også ofte tilbud på parmassasje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå