Gå til innhold

Noen som har begynt å planlegge 1årsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal den feires? Hva skal dere stelle i stand til den store dagen?

Her skal det muligens bli utendørs picnic med tematisk "sweet table" (inspirert av Amy Atlas - anbefaler dere å ta et søk på henne og se alt det flotte hun lager, sørlig dere som elsker å bake!!)

Men er litegrann usikker siden han bare er ett år og kanskje ikke går enda heller. Hva har dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke vi gjør så veldig mye ut av den.

Blir nok besøk av nærmeste familie tenker jeg.

Serveringen blir sikkert et enkelt varmt måltid og kaker.

Jeg har 2 mnd på meg, men jeg har allerede begynt å tenke på hvordan kaken skal være slik at jeg får skaffet det jeg trenger til å pynte den.

Skrevet

Har ikke startet planlegging, men, vi tenkte at siden jenta ikke er døpt eller har hatt navnefest, så lager vi en litt større greie ut av 1 års dagen (dvs inviterer begge familier, selv om de bor lang unna). Skal sjekke ut tipset ditt BiHoEA

Skrevet

Nå er det ganske lenge til min fyller 1 år, så har veldig god tid på oss. men jeg er en typisk partyplanlegger. Jeg elsker alt som har med sånne ting å gjøre, og det blir nok gjort litt ut av det. Det er jo bare en gang man fyller 1 år, og det er liksom litt ekstra stort når det er 1 år siden den vakre skapningen kom i armene våres. Han fyller jo i august, så vi får håpe på fint vær og en hagefest. Uansett, stort eller lite, blir det nok en minnerik dag:)

Skrevet

Har sånn smått begynt å planlegge ja:) Her skla lillegutt få en egen liten bløtkake, som han skal få spise helt selv:) ellers skal jeg bake en kake som er formet som pus. Familien fra begge sidene er bedt, så kommer ganske mange:) Blir kos

Skrevet

Her er det ikke bursdag før i begynnelsen av august, men må jo innrømme at jeg allerede har tenkt litt på det! :-)

Ikke konkret på hva slags mat eller drikke vi skal servere, det tar jeg/vi rimelig på sparket. Men at bursdagen er midt på varmeste sommeren og at vi kan sitte ute i hagen vår, som er på det flotteste da, med langbord og det hele. Det blir superkoselig! Med mindre det høljeregner akkurat den dagen, da...

Av gjester inviterer vi nok de samme som til navnefesten: nærmeste familie og faddere. Tviler på om alle fadderne har mulighet til å komme, sånn midt i ferietida, men skal i alle fall invitere de.

*krysser fingrene for sol i august!*

Skrevet

her er 1 årsdagen om 4 uker, og jeg har planlagt en del. hva som skal bakes og hvem som skal bes. blir nærmeste familie og 2 vennepar utenom. mulig jeg deler opp i 2 siden det er en del hel, halv og ste i familien... blir kun kaker og kaffe :) og et bløtkakestykke til 1-åringen som han får spise selv :D

Skrevet

Har vel så smått begynt med ideer. Jeg står vel for alt for 100% alene da sambo ikke er vandt med å feire bursdag. Tenkte vi skulle ha Hello Kitty tema, hun har en knallrosa hello kitty rullegardin som hun har elsket i mange mnd, hehe..inviterer begge familiene, så får vi se om sambos kommer eller ikke. Vi har heller ikke hatt dåp eller navnefest, så hadde håpet vi kunne fått til en tradisjon for våre barn, der vi lager en stor fest på første bursdagen!

Skrevet

Herre, ser jeg er litt seint ute! Er litt over 2 uker til min blir 1 år, og har ikke tenkt på det engang.

Skrevet

Eg har tenkt på dagen over lang tid no sjølv om det ikkje er før i august.Grunnen til at eg tenker ein del på det er fordi me bur i ei leilegheit,og sambuaren min har så utruleg stor familie at eg skjønnar ikkje heilt korleis me skal løyse det med feiringa.Skal me invitere så mange og så breitt som resten av familien hans,så har me nok berre plass til ein tredjedel av familien.Løysinga kan jo vere å ta det over fleire dagar,men eg veit ikkje heilt korleis eg då evt. skal dele det opp.Frå mi side kjem det maks 6 stk,frå hans side kan det kome ca.25 stk...

Skrevet

Er sånn kake-dilla mamma jeg oxo;0)

Så jeg tror jeg skal lage cupcakes med blå toping på. Fikk endelig til toppingen på noen jeg lagde i går.

Det var en dame som kunne lage kaker gitt. Nå skulle jeg ha giftet meg igjen;0)

Skrevet

Her er det 1-års dag om to mnd, og her skal det bare feires en helt vanlig bursdag som for de to andre barna, så det trenger ikke planlegges så nøye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...