Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Burde vi hatt dette i Norge..? http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article737970.ece
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Jeg kan ikke helt se at behovet er så stort for akkurat det i Norge. Jeg mener, hvor skulle de vært plassert? Norge er et så avlangt land, at det er ytterst få det hadde hjulpet med en boks i Oslo og en i Bergen. Dessuten trodde jeg ikke problemet med babyer som drepes var spesielt stort i Norge..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Etter det jeg har forstått så er det et barn som er funnet i Norge i løpet av mange mange år, så behovet er ikke like stort her som i Tyskland. Men hadde det vært et problem så er jeg for denne løsningen. Syns det er et bra tiltak.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Ser ikke helt behovet for det her i Norge. Får man barn når man er alene her, med dårlig økonomi så får man jo støtte. Vi lever i et velferdland med gode støtteordninger om "uhellet" er ute. (Og jada, jeg vet at velferdsnorge ikke alltid funker). I land som Tyskland osv der økonomien er helt annerledes så er babylukene bra. Her er vi og gode på å forebygge. De fleste vet at man kan ta abort, og at man kan gjøre det uten at alle og enhver får vite det. Vet ikke hvordan det er i andre land da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå