Gå til innhold

Mye snakk om doppler her


lovelyme

Anbefalte innlegg

Ser mange forteller om kjøp av doppler her. Bare lurer på hva slags "merke" dere kjøper og hvor dere kjøper det? Hva er pris? Og hva er tanken deres bak å kjøpe det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. Jeg har en som heter angelsound, tror den kostet 600kr ny. Grunnen til at jeg kjøpte den er pga at jeg har mistet tidligere, og ønsket å høre på babyns hjerteslag når jeg selv ønsket, det er en trygghet for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min heter Angeltalk, kostet 400,- på nett. Ville høre på babyens hjerte for å stille utålmodigheten mellom ulytralyder, også for å høre at alt banker som det skal da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremaxx doppler kjøpt på teknikmagasinet for 349,- tror jeg d var. fulgte med headset , liten tube med krem og batteri.. fant hjertelyden med en gang så er fornøyd med den. men var mest for å prøve, og for at kjæresten skulle få høre også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok vurderer det litt selv også men er redd for å bli stressa av den.. I hvilken uke fikk dere hørt hjemme ned doppler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får min doppler i dag :D er så spent, er 12+5 i dag så jeg skal prøve i kveld å se om jeg finner hjertelyden <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg (egentlig mannen da) fant hjertelyd i går, da var jeg 13+3! Litt vanskelig å finne, jeg måtte lete lenge! Mannen fant den med en gang!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min angelsound på ebay for 195 kr (under tollgrensen og gratis frakt), hørte hjertet med en gang!! Fantastisk!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har caremaxx.

 

Har prøvd et par ganger uten hell, men i dag er vi rimelig sikre på at vi hørtehjertet! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg dere på et flatt underlag så er den lettere å+ finne .. husker ikke hva min heter men den er unværlig etter ma i uke 8 sist som ble opptaget i uke 12 . nå er jeg 13+1 så da går det bra med siste som gjør barneflokken komplett her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min over nett, 399-,

Heter Angel Sound.

Men har enda ikke fått den i postkassen.

Men var hos legen igår og vi hørte det lille flittige hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte sjekke hva min het ... mas baby watcher . koster 1198 ny men fikk denne her pent brukt fra en venninde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min heter baby watcher. Jeg kjøpte den i 2006 når jeg ventet mitt første barn. Jeg er kjempe fornøyd. Det tidligste jeg har letet etter hjertelyd er i uke 8, og da fant jeg den etter mye leting rett over skambeinet. Den er litt "langt borte" så tidlig. Hjertelyden er allikevel så klar at det ikke var mulig å forveklse.

Jeg synes apparatet er veldig beroligende å ha ( etter å ha mistet tidligere), spesielt frem til jeg kjenner spark:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...