Gå til innhold

Flere enn meg som skal ta helgevaska?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i allefall begynne i dag. Bekkenet er ikke helt min venn men bare jeg kommer i gang så veit jeg at det går greit :P

Må vaske opp,rydde kjøkken,gå ned med søppel.

Rydde 2 stuer

Rydde gang.

Støvsuge alle gulver og vaske ganggulv

Vaske bad

Vinduer skal pusses på utsiden, men mannen har stukket av med gardintrappa :D

Soverom tok jeg i går :-) yeah!

Trenger et spark bak! Er vi fler???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, skal mest sannsynlig jobbe i helga, så da skal det vaskes idag. Solen skinner, og blir deilig med nyvasket hus. :D Er jo idag det er mye på tv, så fint å slappe av i kveld med nyvasket hus og lørdagsgodt.. Hihih..

Vasket 2etasje igår. og ryddet 1etasje.

Må vaske, og støvsuge:

Gangen, soverom, bad, kjøkken og stue.

Men sitter her enda. :P

Skrevet

Er det noe gøy på tv i dag?? :P

Skrevet

Tjah ... Burde vel, men er jo så giddaslaus ;)

Sitter foran peisen m strikketøy (",)

Skrevet

Ja, Gossip Girl og Criminal minds. :D

Neeei, må vel snaaaart starte på vaskingen.

Nå syns jeg at alle på DIB kan ta seg et par timer fri. Okei!?!

På forhånd takk. :P

Skrevet

BEGYNNER NÅ ;)

Skrevet

Skal begynne i dag selv :)

blir tørke støv i hele huset, vaske kjøkkenet (gubben vasket komfyren inni så det slipper jeg, herlige mannen min ), støvsuge, vaske gulv, pusse speiler, vaske badet, brette sammen klær, og det er sikkert noe som skal strykes, rydde hobbyrommet og hvis det fine været holder seg skal jeg pusse vinduer :)

Må bare kommer meg hjem fra jobb og stall først, så er nok ikke i gang før tidligst seks i kveld, men det jeg ikke rekker i dag tar jeg i morgen, hehe :)

Skrevet

Jepp, skal begynne før kl 10.30. Det er målet ;) Pusse vinduer, støvsuge, vaske bad og toalett. Ta ut av oppvaskmaskin, samt rydde kjøkken og stue. Og sette på klesvask. Blæh..

Skrevet

Wohoo, bad, gang og soverom er ferdig vasket. :) Går kjapt når det er ryddig på forhånd. :) Blir deilig å legge seg i nytt sengetøy som er blitt luftet itilegg.

Ser at mange skal pusse vinduer idag, burde kanskje gjøre det selv og.. :P Er en del fingermerker i barnehøyde ser jeg. Både fingre og poter.. Hehe

Skrevet

Nei, vasking gjør jeg ikke. Vi har som oftest 1-2 timer på søndag ettermiddag når ungene er slitne og bare vil slappe av. Da tar jeg og mannen en skikkelig rydde og vaskerunde. Jeg løper foran og rydder og tørker støv og han kommer etter med støvsugern og vaskekluten. :) fort gjort når man samarbeider godt.

Planen i dag er å lufte ut skikkelig mens smån sover, riste tepper og sengetøy (må bli kvitt litt støv) og rydde unna litt store ting som lager kaos her.

Skrevet

Nei, jeg er hjemme med syk unge og skal imellom slagene prøve å pakke litt. I morgen drar jeg bort, så da får mann og barn sørge for at det er rent og pent selv :D

Skrevet

Går kjapt når det er ryddig på forhånd. :)

Synd det ikke er ryddig først her :P Da har jeg støvsuget, veltet et glass melk som måtte tørkes opp og ryddet bort klær samt satt på klesvask. Nå skal jeg snart vaske bad og toalett. Tar vinduene sist, så sola rekker å varme enda mer :)

Skrevet

Orker ikke .er ikke så ille her.spiller poker jeg.Så flinke alle her inne er.vasker hele huset.mye energi.Jeg burde tatt toalettet og vinduer .men orker ikke i dag.

Skrevet

ÅÅÅÅÅ, skulle ønske jeg ogsÅ kunne ta helge-vasken! Men vi holder pÅ Å pusse opp kjøkkenet, og føler det er nyttesløst og i det hele tatt gidde og begynne... Men neste helg da er vi ferdige:):):)

Skrevet

Huff, her ser det ikke ut!! Meen, det er vel bare å begynne..

3-2-1 GO!!

Skrevet

Ikke denne helgen, hehe. Denne uken har jeg vært flink til å smårydde hele tiden, så det ser mer eller mindre strøken ut her nå. Trenger bare å støvsuge gulvet og kanskje ta en runde med moppen så holder det seg til neste uke.

Skrevet

Jeg er hjemme med sykt barn (vannkopper, men han er i super form) i dag, og benyttet anledningen til å gjøre litt husarbeid. Har vasket, tromlet og brettet klær, vasket badet, tatt oppvasken, støvsugd og vasket alle gulv + ryddet bort klær og leker. Nå skal poden og jeg rydde lekerommet sammen. Så deilig å ha rent og ryddig hus til helga, det skjer nemlig ikke hver helg i en stressa hverdag :-)

mange flinke damer, blir inspirert!

Skrevet

Tok meg en pause for å spise litt, og blei sittende å kikke på reprisen av tv2 programmet fra i går bekjennelser et eller annet...Herregud, jeg bare griner, måtte skru av og nå skal musikken på å bøtta fram igjen :)

Skrevet

- og vi andre, vi er på jobb... Helgevask? Tja... Hvis vi gidder i løpet av helga... Trenger å slappe av litt også, kjenner jeg.

Skrevet

Huff får jo helt dårlig samvittighet av denne debatten jo. Jeg har jo så god tid til husvask, (er arbeidsledig og har mye tid til annet enn søknader), men når guttungen er levert i barnehage 9-9.30 er det rett hjem på sofaen, sove 1-3timer. Sitte foran pc og trykke, hive inne en klesvaks/tørketrommel/oppvaskmaskin mellom slaga på pc. Og klokka 15 henter jeg. slik går dagen og sjelden jeg får gjort noe fornuftig. kansje jeg burde være litt flinkere i dag og i morra. Det går jo så fort å greit når jeg bare får lempa meg ut av sofaen.

altså jeg vasker, støvsuger ol men ikke ofte nok

Skrevet

- og vi andre, vi er på jobb... Helgevask? Tja... Hvis vi gidder i løpet av helga... Trenger å slappe av litt også, kjenner jeg.

Man kan ha en jobb selvom man er hjemme på en torsdag vet du:)

Skrevet

Man kan ha en jobb selvom man er hjemme på en torsdag vet du:)

Jada, hønemor, det vet jeg godt, men jeg er ikke hjemme... Sitter derimot og ser på elever som har prøve... ;-)

Kos deg med helgevasken!

Skrevet

Jada, hønemor, det vet jeg godt, men jeg er ikke hjemme... Sitter derimot og ser på elever som har prøve... ;-)

Kos deg med helgevasken!

Får du lov å bruke mobiltlf i timen da? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...