Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Nope, det er mange år siden man fikk det.. Nå må man pent betale somalle andre...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 nei, tennene er jo ikke en del av kroppen, logisk nok...
Musemorbr / Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Som tannlegen min sa så burde det helt klart vært det. I det aller minste en gratis sjekk.
Lillegullskatt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2012 Ja det skulle vært det... Har kastet opp mye i dette svangerskapet, så det går hardt utover tennene
Mummi mamma Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Ja, har hørt at det går minst ei tann for hvert svangerskap. Hvis man feks er dårlig, og ikke får nok mat, så tar jo fosteret fra vårt lager, og da er det tennene som blir først nedprioritert, og ikke får de næringene de trenger. Men dette er noe jeg har hørt fra ei vennine, som hørte det av sin tannlege. Så jeg kan jo ikke garantere 100% at det er rett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå