Gå til innhold

Gikk vannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på do nettopp, og når jeg tisser kjentes og hørtes det ut som om kanskje vannet gikk... Det kjentes annerledes ut enn når jeg tisser og kom så mye... Vil det evt komme mer fostervann nå etterpå? Hvordan kan jeg vite om det var vannet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm kan jo være. Ring fødeavd og hør med de. de kan gi deg råd. Lykke til :)

Skrevet

når vannet gikk hos meg rant det litt hele tiden litt sånn blankt seigt og et snev av rosa, som bare ble blankere og blankere.. .. men det er nok ingen fasit på hvordan dette foregår.

Skrevet

ring føden å forhør deg veeene vil nok komme om det var vannet!! lykke til !!!

Skrevet

Når mitt vann gikk så sto jeg rett opp og ned. Kjente plutselig at det rant mye ut av skjeden min, som når man har en kraftig mens. Væsken rant nedover lårene mine.

Jeg tenkte; "Var det vannet?" og tok på det våte på lårene mine for å lukte. Før jeg kom så langt, så gikk resten med et splæsj utover gulvet. Jeg hadde truse og bukse på, så det var rikelige mengder.

Det rant og rant etterpå, særlig når jeg skulle sitte meg, eller skifte stilling. Hadde gigantbind på meg i tillegg til tisselaken under hvor jeg satt og lå.

Fostervann lukter i tillegg ganske sterkt og krydderaktig.

Skrevet

Fult mulig det ja :)

Skrevet

Fostervannet hos meg hadde klar farge. Rosa er helt normalt. Er det gult, grønt eller brunt må du inn til føden med en gang pga babyen kan ha bæsjet i vannet og da må ungen ut fort.

Rant og rant med vann. (ca 1 liter)

Ring føden, der tar de en PROM-test (vattpinne opp i skjeden) for å sjekke vannavgang om du er usikker og om ikke veene/riene kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...