Gå til innhold

En spennende dag:)


Tessy

Anbefalte innlegg

I dag skal vi på første ordentlige ul, legekontroll og jordmor time:) hele pakka på en gang, er 11 uker på vei i dag og er sååå spent!! Gleder meg veldig og håper alt er bra med den lille:)

 

Fler som skal på ul eller kontroll i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det? Jeg har vært på ul, et lite rolig gull på 7,5 cm :) Fanrastisk følelse å se at alt er bra :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gikk bare bra:):) alt ser helt perfekt ut! Så nå føler jeg virkelig at jeg kan senke skuldrene og nyte det fullt ut! Lille bebisen vår lå og sprella og var veldig aktiv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott.. Var på ul når jeg var 7uker på vei... Og skal på ny ul 20mars, var ikke fornøyd med første ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjekt! Da hadde vi begge en slik opplevelse i dag:-D

Er 11+4 og gleder meg til uke 12! Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trumspitze: åh, så gøy:):) jeg var 11+0 i går, og gleder meg mest til magen begynner åkomme nå:)

 

Ida, kjedelig at duikke var fornøyd med første...håper det blir bedre på den neste du skal:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da kan du begynne å nyte :)

 

Vi var på ultralyd mandag som var, altså en uke siden, og alt var bare bra. Det vekstavviket vi hadde hadde baby tatt igjen, deilig:)

 

Nå begynner jeg å kjenne på at jeg gleder meg jeg også, det er fint, familien har fått vite om det, og bare en uke igjen, så er jeg i andre trimester, så det føles godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...