Gå til innhold

har våkna kl 04 på morran hver dag nå :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

har våkna tidlig hver dag siden jeg fant ut jeg var gravid, dessuten sover jeg veldig "lett" for tiden. pleier som regel å være den som er nesten i koma når jeg sover :P blir helt ødelagt når kvelden kommer, og må legge meg kl 20-21 tiden.. flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger meg i 21 tiden, og er like trøtt når jeg står opp kl 6. Utrolig slitsomt.

Skrevet

ja, er veldig slitsomt, får håpe det går seg til etterhvert. i forrige svangerskap måtte jeg legge meg kl 18.30-19 tiden, fordi jeg var så sliten, og opp igjen kl 6.

Skrevet

Våkner tidlig fordi jeg måååå på do!!

Skrevet

hehe, blir mye do-gåing her også :)

Skrevet

Jeg våkner også tidlig, rundt 5. Må på do og får ikke sove igjen. Så da blir det tidlig kveld også. Ond sirkel det der :)

Skrevet

ja, er det altså :P er ikke så mye man får gjort, enn å håpe det snur om etterhvert :)

Skrevet

våkner i 4- tiden jeg også... da får jeg første runde med "hetetokter"... sover så i ca 1. time, og da er det runde 2 med den grusomme varmen!!! etter det får jeg nesten ikke sove... men sovner på ettermiddagen ca kl 16- 19... og da er jeg slått ut! he he

Skrevet

Så det er ikke bare meg nei!jeg våkner hver natt i 4-5 tiden og ligger våken 1-2 timer før jeg sovner igjen.er heldigvis sykemeldt så jeg kan sove lenge..

Skrevet

bra det er flere enn bare meg, jeg har ikke muligheten til å legge meg igjen, siden jeg må stå opp med lillegutt, og når jeg først har muligheten, så får jeg ikke sove :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...