TurboPrinsessen:-) Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 og til min store overraskelse sa han JAAAAAA:-) :-) :-) :-) Skrev et innlegg her i går, om at jeg sendte blomster til jobben hans, selv om jeg var sikker på han kom til å si nei, for han hadde sagt ville ikke gifte seg.. Så feil kan man ta:-) Verdens lykkeligste jeg nå!!!!!!!!!!
kaklemor Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 og til min store overraskelse sa han JAAAAAA:-) :-) :-) :-) Skrev et innlegg her i går, om at jeg sendte blomster til jobben hans, selv om jeg var sikker på han kom til å si nei, for han hadde sagt ville ikke gifte seg.. Så feil kan man ta:-) Verdens lykkeligste jeg nå!!!!!!!!!! Å, gratulerer så mye! Så gøy at det gikk slik du ville:) Kos dere som nyforlovet :-D
Gjest sug lut Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 og til min store overraskelse sa han JAAAAAA:-) :-) :-) :-) Skrev et innlegg her i går, om at jeg sendte blomster til jobben hans, selv om jeg var sikker på han kom til å si nei, for han hadde sagt ville ikke gifte seg.. Så feil kan man ta:-) Verdens lykkeligste jeg nå!!!!!!!!!! Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #13 Skrevet 1. mars 2012 Gratulerer! Her i gården ble det også et "ja".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå