Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Jeg vet ikke hva det er med meg om dagen. Er gravid i uke 35. Det var planlagt og jeg følte lykke den første tiden. Nå etter uke 20-22 har jeg ikke følt det. Klarer ikke glede meg. Ser bare det negative med å gå gravid å det og få en liten en. Skjønner ikke hva som er galt med meg. Har en på 3,5 og følte overhode ikke det samme da. Gledet meg til fødselen og følte lykke. Denne gangen ser jeg på fødselen som en siste tortur på meg. En siste sjanse til å virkelig pine meg. Jeg har dårlig samvittighet for disse følelsene, selvfølgelig. Har bare mest lyst å grine hver kveld. Jeg får ikke sove pga smerter, og når jeg har sovnet våkner jeg etter en time med halsbrann, at jeg må tisse eller at jeg har vondt.... Blir gaaaaaaaaaaal!!! Kan ikke den lykke følelsen snart komme, og bli! Jeg føler meg som verdens verste mamma.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Snakk med jordmor eller lege du, det er ikke noe godt å gå slik, selv om det sikkert ikke er så unaturlig som du tror ;-)
Benkit Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Har det akkurat som deg til tider:(( utrolig slitsomt! Jobber m meg selv hver eneste dag for å holde motet oppe og går i behandling og til samtaler med jordmor. Føler at det hjelper, men er likevel veldig redd for en fødselsdepresjon.. Hadde tendenser til det med første mann. Det som holder meg oppe er at det gikk over m første. Var da superhappy i svabgerskapet men fikk det etterpå... Hatt gode og dårlige perioder siden, mest gode:) tenker at vi er veldig hormonelle og bekymret i denne fasen og at det er normalt å bli litt nedstemt! Mitt råd er å snakke m noen om det og bli stresset om ikke lykken er der... Den kommer nok for oss begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå