Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Min sønn sine testikler hopper frem og tilbake, altså noen ganger er de nede i pungen, mens andre ganger er de ikke i pungen, altså over... Husker jeg spurte legen på 1 årskontrollen på helse stasjonen om dette var normalt, men han bare føyde det vekk og sa det var ingenting å tenke på.. Men har googlet litt og det er ikke normalt at det skal være slik. Han er nå 2 år og skal snart på 2 års kontroll med lege også på helsestasjon, men er jo samme lege.. Noen sm vet om det er farlig? Altså dårlig sædkvalitet senere pa testiklene ligger for langt oppe og det blir for varmt... Normalt at små gutter har det slikt??
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Det er HELT normalt! ikke farlig Testiklene til gutten min vandret lenge, nå er han 3,5år. (har ikke sjekket de i det siste, så det kan jo hende de gjør det enda) Men de vandere ofte hvis det blir kaldt, eller ved berøring. Også kommer de ned når det er varm, eks. i badekaret Det bruker somregel å "feste" seg i pungen etter en stund. Men det finns voksne menn som enda har testikler som vandrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå