Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har nylig fjernet hormonspiralen og tenker at det sikkert kommer til å komme en blødning ganske raskt... Men er det da ok å bruke tamponger? Eller er det noen økt infeksjonsfare eller noe sånt sånn helt til å begynne med?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Tok 4 mnd før jeg fikk tilbake mensen... Men har ikke hørt noe om at det er farlig med tampong. Men hadde nok ikke brukt det de første 2-3 dagene rett etterpå, bare for sikkerhets skyld...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Du kan helt fint bruke tamponger når du får bløding. Bare ikke bruk tamponger før du får blødning, så kommer det nok til å gå helt fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå