Gå til innhold

Fjerne hormonspiral.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig fjernet hormonspiralen og tenker at det sikkert kommer til å komme en blødning ganske raskt... Men er det da ok å bruke tamponger? Eller er det noen økt infeksjonsfare eller noe sånt sånn helt til å begynne med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok 4 mnd før jeg fikk tilbake mensen...

Men har ikke hørt noe om at det er farlig med tampong. Men hadde nok ikke brukt det de første 2-3 dagene rett etterpå, bare for sikkerhets skyld...

Skrevet

Du kan helt fint bruke tamponger når du får bløding. Bare ikke bruk tamponger før du får blødning, så kommer det nok til å gå helt fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...