Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Alikevel så sitter jeg her, noen mnd etter bruddet å savner familielivet sammen med han. Han var og er en skikkelig ego, bedro meg, hjalp ikke til med husarbeid eller med barna. Men samlivet, med turer i helgene, julaften, ferier osv. DET savner jeg så mye at jeg har nå begynt på "lykkepiller" Hva feiler det meg?? Vil jo ikke ha en slik drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 det feiler deg nok desverre ingenting. Jeg tror nok det er sånn vi mennesker er skrudd sammen. pappaen til barnet mitt var ikke utro, men flørta med alt og alle så fort han trodde jeg ikke var i nærheten. men ellers var de to ganske like tenker jeg:( Tror bare du må tenke framover og forestille deg hvorden deres nye liv kommer til å bli. Sender deg gode tanker og klemmer.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 det feiler deg nok desverre ingenting. Jeg tror nok det er sånn vi mennesker er skrudd sammen. pappaen til barnet mitt var ikke utro, men flørta med alt og alle så fort han trodde jeg ikke var i nærheten. men ellers var de to ganske like tenker jeg:( Tror bare du må tenke framover og forestille deg hvorden deres nye liv kommer til å bli. Sender deg gode tanker og klemmer. Takker for fint svar, ikke lett å være deg heller ser jeg. Ja, må se framover. Når ting letter, så er jeg mest glad for at jeg er kvitt dritten Klem
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Hehe, det er ingenting galt med deg! Jeg vil heller ikke bli sammen med bf igjen, men jeg ble faktisk temmelig sjalu da han fikk seg ny dame mange år etter bruddet. Jeg har ny samboer og barn med ham, så det er jo helt uforståelig. Tror som hun over sier at det bare er slik vi er skrudd sammen. Det går over! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå