Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Jeg og denne mannen har hatt et forhold i ca 1 år. Utrolig sterke følelser mellom oss. Vi har vært kjærster ca 7 mnd, men for 1,5 mnd siden skjærte det seg litt av forskjellige grunner... Tok ikke mange dagene før vi tok opp forholdet igjen, er glad i hverandre og har fantastisk sex. Men er ikke sammen igjen. Han er utrolig sjalu, av typen som gjerne vil kontrollere meg. Jeg takler han og har lært meg å "leve" med akkurat den biten. Men tenker nok at han kanskje ikke er mannen i mitt liv... Men som sagt - sexen er grunn nok til å bli... Ihvertfall for en stund I det siste har han begynt å snakke om at han gjerne vil ha trekant. Eller egentlig mest at han vil se meg ha sex med en annen mann. Jeg er ikke fremmed for å gjøre dette, under de rette forutsetningene. Mye som skulle klaffet selvfølgelig før jeg eventuelt hadde gjort det. Han mener selv at han ikke hadde blitt sjalu i ettertid, og at i et sånt tilfelle er det bare et spill, har ikke noe med følelser å gjøre... Jeg kunne aldri taklet det motsatt for å ha sagt det... Men hva ville dere tenkt rundt dette? ødelegger det mellom oss om jeg virkeliggjør denne fantasien? Og er noen mennesker sånn, at de klarer helt klart å skille mellom følelser og sex?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Jeg tror dette varierer veeeeeldig fra person til person, men jeg mener at hvis dette skal bli en suksess så må man gjøre det fordi begge får noe ut av det. I utgangspunktet skjønner jeg hva han mener, for det er pirrende å se en man er tiltrukket av ha sex. Ettersom dere ikke er sammen, så blir sjalusibiten sannsynligvis mindre fremtredende. Jeg har selv hatt trekant en del ganger, men i mitt tilfelle er det noe annerledes. Jeg er sammen med en kvinne, og vi er begge bifile, derfor har vi ved en del anledninger hatt trekant med en mann. For oss har dette vært fantastisk, og ettersom en mann ikke føles som noen som helst form for konkurranse for meg, så byr det heller ikke på problemer. Det er noe morsomt og godt som vi kan gjøre sammen, og når mannen går er det bare oss, og vi koser og kysser og klemmer og tenker ekstra mye på hvor høyt vi elsker hverandre. Min situasjon er overhodet ikke sammenlignbar utover at den involverer tre personer som har sex. For meg og oss var dette delvis en fantasi, men vel så mye en måte å få begge deler i en verden hvor vi stort sett er nødt til å velge det ene. Men det jeg kan si 100% sikkert er at det er fullt mulig for mennesker å skille mellom følelser og sex. Vi har sex og elsker hverandre, men vi kan ha sex med andre og fremdeles tenke at det bare er en kompis. Det å se kjæresten min ha sex med en annen er derimot utrolig pirrende. Du må føle på dette selv, men dersom du skal gjøre det må du gjøre det fordi DU også har lyst, ikke bare fordi han vil se deg bli pult.
B-gjengen Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 tenner du på den fantasien da? Jeg aner ikke om det ødelegger for dere ettersom jeg ikke veit hvordan han er som person. Men kan dere ikke filme når dere har sex da? Da kan dere se både partneren og dere selv har sex. Jeg har også trekant som en fantasi, men tror ikke jeg hadde klart å se på at noen hadde pult min samboer. Men nå er ikke jeg så glad i å dele da
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Takk for gode svar Hadde aldri vært aktuelt for meg å være med han og ei annen jente. Det hadde jeg ikke taklet. Jeg er også sjalu, bare ikke i hans "klasse" kan man si. Men at han ser meg gjøre det, det tror jeg nok jeg kunne klart. Men da måtte jeg også selv ha kommet over et par hindringer som går på det fysiske, etter to barn Og det måtte vært med en avslappet person. Men det jeg er redd for er at det underveis skal gå opp for han at han ikke takler det... Hva gjør man da liksom? Stopper og dropper hele greia? Eller at vi gjennomfører og at han skal plages av det i ettertid og rett og slett avslutte forholdet vårt fordi han blir for usikker på seg selv. Det er mye av grunnen til at han er så sjalu er at han på mange måter har veldig dårlig selvtillit.... Men kan jo foreslå for han at vi i første omgang filmer oss selv, og ser på det etterpå... Jeg har uansett sagt til han at dette er noe vi må tenke på og snakke om, og kanskje lese litt rundt på nettet etc. før vi bestemmer oss for...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Dette kan kanskje ikke sammenlignes helt.. Men i mine "ville ungdomsår" var jeg sammen med en kar. Han leide et rom i kameratens leilighet og en kveld etter noen pils kom det fram at kameraten hans også var keen på meg. Så etter enda noen pils fant vi ut at vi kunne jo ha trekant. Veldig god ide, ikke sant? De beste avgjørelser tas jo i fylla.. Not. Vel, det ble ikke så mye av til slutt. Jeg koste meg veldig, og ble oppvartet av to kjekke karer som koste med meg og tok på meg og ble mer og mer dristige. Men plutselig så spratt typen min opp og forsvant ut. Vi som lå igjen i senga så litt rart på hverandre før vi sto opp og gikk ut på stua. Der satt typen min og var helt ute av seg, for han hadde klart å ta på kameratens stå og da var hele leken over for hans del. Han taklet ikke tanken på at kompisen snart skulle "stikke den i dama mi" som han sa. Men som sagt, dette er ikke så veldig relaterbart, men det er alt jeg har av erfaring Forøvrig ble ingenting ødelagt i forholdet mellom oss tre pga denne episoden, og vi spøkte godt med det i ettertid. Skal nevne her jeg sitter med mann og barn at jeg er litt sår for at jeg aldri fikk prøvd trekant. Jeg var kjempenysgjerrig på det i flere år, men turte liksom aldri å faktisk gjøre det. Men skulle det skjedd måtte det ha vært med to fremmede som ikke var sammen med hverandre. å dele mannen min med noen andre er helt uaktuelt, og han føler det samme om meg. Så det scenarioet har nok seilt sin vei for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå