Gå til innhold

Anbefalinger på babycall?


lillechille

Anbefalte innlegg

Vi må kjøpe en denne gangen, siden baby skal sove oppe og vi har stue nede...Men jeg vet ikke helt hvilken. Noen som har innspill?

 

Hva har dere, eller skal dere kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren ønsker seg denne - et nytt "eple" i duppedittsamlingen om vi går for den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil jeg og ha i duppedings samlinga mi :-P. Vet du pris og hvor de selger? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den selges vel gjennom Apple forhandlere. Tror samboere nevnte en pris på rundt 2000,- men litt usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, fikk ikke helt klart ut av videoen om det var et "ekte"Apple produkt, men er det det er det jo enklere :-). Da skal det sjekkes ut ;-). Thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, fikk ikke helt klart ut av videoen om det var et "ekte"Apple produkt, men er det det er det jo enklere :-). Da skal det sjekkes ut ;-). Thanks

 

Det er et produkt laget i samarbeid med Apple, så vet ikke om det kvalifiserer til "ekte" apple-produkter, men det kobles jo mot ipad,ipod,iphone så vil tro apple må selge dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har funnet ut så selger ikke Appleutsalg de, men får de i mange nettbutikker i Norge og utland. Men stor forskjell i pris. Skal sjekke mer ut etterhvert. Gidder ikke betale 3000kr for den som mange skal ha. Syns 2000kr er mer enn nok :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...