Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Har termin om ikkje så lenge, og har aldri vore i Elverum, men etter plana er det der fødselen skal skje. Har litt spørsmål, som nokon kanskje kan svare på (i fall ting skulle skje før vi får somla oss til å reise innom på "bli-kjendt-tur"). Er det vanskeleg å finne vegen, eller er det godt skilta med sjukehus?(reiser frå Hamar) Korleis er det med parkering? Må ein betale? Ca pris? (kjem opprinneleg frå plass der ein ikkje betalar for parkering, så heile perkeringsautomat systemet er litt uvant for meg:P) Kor lenge er det vanleg å vere der på barsel? Og er det på same avdelinga, eller er det noko form for "barselhotell"? Er det sjampo, handkler o.l. så ein får teke seg ein dusj etter fødsel? Eller bør ein ha med slikt sjølv? Er der tv-stove/fells opphaldsrom og tilgong på mat/drikke når ein måtte ønske det? Korleis er det med besøkstid o.l.? "Bleier"/bind, får ein rikeleg av slikt? (eller bør ein ha med i bakhand?) Er det tøybleier til baby tilgjengeleg på barsel? Er vel vaneleg å ha det fram til første tiss og bæsj er unnagjort? Og har dei kle til dei nyfødde, eller må ein ha med slikt sjølve? Ev. anna praktisk informasjon folk vil dele er berre eit pluss:)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Helt greit å finne fram fra Hamar, husker ikke om det er skilta skal jeg være helt ærlig da jeg er godt kjent så legger ikke merke til slikt. Jeg mener man må betale ja, men er ikke helt sikker på det heller. Kan hende du får slik lapp du kan sette i frontruta. Vanlig er vel alt i mellom 2-5 dager tror jeg. Jeg var det i 2 dager og det var etter ks. Ja alt av såpe osv er tilgjengelig der. Ja det er tv rom der, og det er tilgang på mat og drikke akuratt når man vil ha det. Besøkstiden husker jeg desverre ikke. Bleier/bind får du også ja, men det er slike kjempe store da. Tøybleier tror jeg nok ikke det er der, men er vanlige bleier der slik at du slipper å ha med deg det. De har også klær, men det er kun slike "sykehus" bodyer osv. Jeg hadde med alt av klær til baby selv, men det fordi jeg ville hun skulle ha på seg det vi selv hadde. Håper dette hjalp litt. Bare spør hvis du vil vite noe mer.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Anbefaler Lillehammer i stedet! Har mye bedre rykte enn Elverum. Ting til personlig pleie ville jeg tatt med selv, likedan litt klær til barnet. De har klær, ikke noe problem, men ikke så veldig fine, akkurat. Er ikke sikker på om de har "pasienthotell", ikke eget bygg, i alle fall, men vi fikk i alle fall godt stell da vi var der - men det er søren meg straks 7 år siden! Bleier og bind får du alt du trenger av. Parkering kan være kinkig, og du må betale litt. Men når man kommer opp på føden, så får man p-bevis, man slipper å betale for parkering mens man føder! Enkelt å finne sykehuset på Lillehammer.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Anbefaler Lillehammer i stedet! Har mye bedre rykte enn Elverum. Ting til personlig pleie ville jeg tatt med selv, likedan litt klær til barnet. De har klær, ikke noe problem, men ikke så veldig fine, akkurat. Er ikke sikker på om de har "pasienthotell", ikke eget bygg, i alle fall, men vi fikk i alle fall godt stell da vi var der - men det er søren meg straks 7 år siden! Bleier og bind får du alt du trenger av. Parkering kan være kinkig, og du må betale litt. Men når man kommer opp på føden, så får man p-bevis, man slipper å betale for parkering mens man føder! Enkelt å finne sykehuset på Lillehammer. Takk for svar begge to:) Om andre har erfaringar, så er det berre å kome med dei og;) Lillehamar er nok ganske uaktuelt, trur eg. Det er vesentleg lengre reiseveg, og det passar dårleg då vi har barn frå før(og må vente til barnevakta kjem, noko som kan ta litt tid), samt at min kjære må kunne kome seg tilbake til "kvardagen" så fort som råd etter fødselen;) Rykte er ikkje noko eg ser sååå nøye på, missøgde folk finn ein over alt. Dessuten er eg meir skeptisk til større sjukehus, likar dei berre ikkje;) (fødte på eit lite sjukehus forrige gong, og trivdest veldig godt). Reknar med ungen kjem ut på eit vis uansett:) Men har dei altså ikkje tøybleier på sjukehuset?? Trudde det var normalen med tanke på første avføringa? Ein ser/kjenner jo knapt om ungen har tissa, dersom det er papirbleier...eller? Blir litt styr om eg må ha med tøybleier til heile sjukehusopphaldet (brukar ikkje papirbleier). Men, må ein så må ein:P HI
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Anbefaler Lillehammer i stedet! Har mye bedre rykte enn Elverum. Ting til personlig pleie ville jeg tatt med selv, likedan litt klær til barnet. De har klær, ikke noe problem, men ikke så veldig fine, akkurat. Er ikke sikker på om de har "pasienthotell", ikke eget bygg, i alle fall, men vi fikk i alle fall godt stell da vi var der - men det er søren meg straks 7 år siden! Bleier og bind får du alt du trenger av. Parkering kan være kinkig, og du må betale litt. Men når man kommer opp på føden, så får man p-bevis, man slipper å betale for parkering mens man føder! Enkelt å finne sykehuset på Lillehammer. Takk for svar begge to:) Om andre har erfaringar, så er det berre å kome med dei og;) Lillehamar er nok ganske uaktuelt, trur eg. Det er vesentleg lengre reiseveg, og det passar dårleg då vi har barn frå før(og må vente til barnevakta kjem, noko som kan ta litt tid), samt at min kjære må kunne kome seg tilbake til "kvardagen" så fort som råd etter fødselen;) Rykte er ikkje noko eg ser sååå nøye på, missøgde folk finn ein over alt. Dessuten er eg meir skeptisk til større sjukehus, likar dei berre ikkje;) (fødte på eit lite sjukehus forrige gong, og trivdest veldig godt). Reknar med ungen kjem ut på eit vis uansett:) Men har dei altså ikkje tøybleier på sjukehuset?? Trudde det var normalen med tanke på første avføringa? Ein ser/kjenner jo knapt om ungen har tissa, dersom det er papirbleier...eller? Blir litt styr om eg må ha med tøybleier til heile sjukehusopphaldet (brukar ikkje papirbleier). Men, må ein så må ein:P HI Jeg mener å huske at de veide papirbleiene for å sjekke om barnet hadde tisset, og hvor mye
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Anbefaler Lillehammer i stedet! Har mye bedre rykte enn Elverum. Ting til personlig pleie ville jeg tatt med selv, likedan litt klær til barnet. De har klær, ikke noe problem, men ikke så veldig fine, akkurat. Er ikke sikker på om de har "pasienthotell", ikke eget bygg, i alle fall, men vi fikk i alle fall godt stell da vi var der - men det er søren meg straks 7 år siden! Bleier og bind får du alt du trenger av. Parkering kan være kinkig, og du må betale litt. Men når man kommer opp på føden, så får man p-bevis, man slipper å betale for parkering mens man føder! Enkelt å finne sykehuset på Lillehammer. Takk for svar begge to:) Om andre har erfaringar, så er det berre å kome med dei og;) Lillehamar er nok ganske uaktuelt, trur eg. Det er vesentleg lengre reiseveg, og det passar dårleg då vi har barn frå før(og må vente til barnevakta kjem, noko som kan ta litt tid), samt at min kjære må kunne kome seg tilbake til "kvardagen" så fort som råd etter fødselen;) Rykte er ikkje noko eg ser sååå nøye på, missøgde folk finn ein over alt. Dessuten er eg meir skeptisk til større sjukehus, likar dei berre ikkje;) (fødte på eit lite sjukehus forrige gong, og trivdest veldig godt). Reknar med ungen kjem ut på eit vis uansett:) Men har dei altså ikkje tøybleier på sjukehuset?? Trudde det var normalen med tanke på første avføringa? Ein ser/kjenner jo knapt om ungen har tissa, dersom det er papirbleier...eller? Blir litt styr om eg må ha med tøybleier til heile sjukehusopphaldet (brukar ikkje papirbleier). Men, må ein så må ein:P HI Jeg mener å huske at de veide papirbleiene for å sjekke om barnet hadde tisset, og hvor mye Ah, då så. Får pakke med litt ekstra bleier for sikkerheitsskuld då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå