Gå til innhold

Beretninger om begynnelser


BabyAbel

Anbefalte innlegg

Program om jordmødre og fødsel på obs-posten på Ullevål i kveld kl 21.45!

Garantert selvpining og kan vedde penger på at det blir grining, men klarer ikke å la være å se! Noen andre som skal se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ut som noe man må se på ja:) men kommer nok til å miste noen liter tåreveske her også! får drikke lidt ekstra så vi ikke dehydrere! hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg utmattet og tårevåt.. Også ser jeg enda mere frem til å holde mitt eget lille nurk!

 

Synes det er fantastisk at disse damene (og mennene!) deler opplevelsen med oss skuelystne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare se programmet, selv om det vakte mange vonde minner tilbake...:(

 

Utrolig tøft å gå igjennom en slik situasjon og la hele Norge delta i sorgen og gleden paret gikk igjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare se det jeg óg.

 

For en sterk serie! Grein meg gjennom programmet, av respekt for disse fantastiske mødrene.

 

... På den annen side var det som om jeg begynte å glede meg ennå mer til å holde lillegullet i armene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gripende og flott serie. Jeg syns det er viktig å belyse alle sider ved livet, og hvor skjørt og forgjengelig det hele er, og det fikk de virkelig til i "Beretninger om begynnelser". Programmet vekket hele følelsesregisteret i meg, og bare forsterket hvor mye jeg lengter etter å ha en liten baby i armene mine igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...