Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Er 3 gangs i uke 32 og har de siste dagene hatt mye kynnere med nedpress og som gjør litt vondt helt nederst mot lyskene når de står på...Er det noe som må sjekkes opp eller er det sånn at det merkes mer når det er 3 gang? Har ikke vært bekymret for det foreløbig....De kan komme tett til tider men er ikke regelmessig...DE kommer som regel når jeg sitter helt rolig å slapper av og når jeg står i dusjen...
Fru.Vestavind Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Det blir sagt at nr.3 er ein luring, så kan jo vere modning. Du får nesten vurdere det litt sjølv utover, om det skulle ta seg opp på nokon måte, så skadar det jo ikkje å ringe fødeavd å høyre med dei. Dei har nok meir peiling enn oss her inne;) Men, sidan du er såpass kort koma, kan du jo ta ein telefon alt no, berre for å få litt råd om kva du skal gjere(inn til undersøkelse, slappe meir av e.l.). Dumt om det skulle starte og skje brått, når du ikkje er koma lengre. Betre med ein skjekk for mykje enn ein for lite:)
kekamba Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Jeg går med det samme. Er også 3 gangs og jeg var inne på føden på lørdag, bare for å sjekke at det ikke var modning på gang. Det var ikke det - det var livmortapp uten svakhet, så da roet jeg meg. Men lille gullet har alt festet seg (var 29 uker på lørdag når jeg var der), magen har sunket, masse kynnere og nedpress. Følte meg litt til bry, men det er tross alt bedre å sjekke en gang for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå