Gå til innhold

Matspørsmål :)


Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Er en flittig tv-kokk (følger med på mange matprogram, men er ikke så flink å prøve nye ting).

 

Ser på 4 stjerners middag og der koker hun ris sammen med masse, deilige grønnsaker. Hun bruker ikke vann, men olje - men hvilken olje? Oliven, Raps, Solsikke eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke hun bruker bare olje..? Buljong antar jeg, og litt olje. Hvis du koker risen i olje så får du et ganske annet resultat enn det hun fikk.

Mulig jeg har misforstått det du skrev, i så fall får du korrigere meg :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg tror ikke hun bruker bare olje..? Buljong antar jeg, og litt olje. Hvis du koker risen i olje så får du et ganske annet resultat enn det hun fikk.

Mulig jeg har misforstått det du skrev, i så fall får du korrigere meg :)

 

Hehe *litt flau nå*

 

Selvsagt kokte hun det ikke i olje :P Leste oppskriften, og hun STEKTE grønnsakene i olje, og kokte ris og grønnsaker i kyllingkraft :) :)

 

Jeg vet at jeg har lov å bruke hodet, men sånn når jeg sitter i go'stolen med pledd og te, går hjernen litt i hvilemodus :)

 

Jaja, det var nå dagens fnis hvertfall :D

 

Takk for svar, forresten :)

Skrevet

Haha, bare hyggelig :)

 

Hadde egentlig vært litt moro om du hadde prøvd da, frityrris høres interessant ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...