Gjest Heartbroken Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Er en flittig tv-kokk (følger med på mange matprogram, men er ikke så flink å prøve nye ting). Ser på 4 stjerners middag og der koker hun ris sammen med masse, deilige grønnsaker. Hun bruker ikke vann, men olje - men hvilken olje? Oliven, Raps, Solsikke eller hva?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Jeg tror ikke hun bruker bare olje..? Buljong antar jeg, og litt olje. Hvis du koker risen i olje så får du et ganske annet resultat enn det hun fikk. Mulig jeg har misforstått det du skrev, i så fall får du korrigere meg
Gjest Heartbroken Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Jeg tror ikke hun bruker bare olje..? Buljong antar jeg, og litt olje. Hvis du koker risen i olje så får du et ganske annet resultat enn det hun fikk. Mulig jeg har misforstått det du skrev, i så fall får du korrigere meg Hehe *litt flau nå* Selvsagt kokte hun det ikke i olje Leste oppskriften, og hun STEKTE grønnsakene i olje, og kokte ris og grønnsaker i kyllingkraft :) Jeg vet at jeg har lov å bruke hodet, men sånn når jeg sitter i go'stolen med pledd og te, går hjernen litt i hvilemodus Jaja, det var nå dagens fnis hvertfall Takk for svar, forresten
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Haha, bare hyggelig Hadde egentlig vært litt moro om du hadde prøvd da, frityrris høres interessant ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå