Gå til innhold

Hva sier magefølelsen? Gutt eller jente?


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Har hørt om mange som sier at de bare visste hvilket kjønn det var før de kom på ultralyd :)

 

Helt siden jeg ble gravid var jeg sikker på jente. Men nå begynner jeg å bli usikker, magefølelsen min svikter :)

:)

Mannen sier gutt, min mor tror det er ei jente.. Hmm

 

 

Hva sier deres magefølelse ?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tror alle gutt, jeg tror jente,mentror jeg blir litt dradd etter de andre her hjemme siden de er sååååå sikre. Så kanskje gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig sterk magefølelse sist, da følte jeg jente og det stemte! Denne gangen heller jeg mer mot gutt, men sambo tror han bare produsrer jenter siden han har to allerede:p vi får vel bare vente i spenning, jeg blir nok oerssket hvis det er gutt uansett, men hadde vært gøy!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en veldig jentefølelse... gjerne fordi at mormor, mamma,svigemor,+ mine 4 søsken fikk jente først. (ikke at det har noe å si, men...) Hjertelyden var også høy på UL (selv om dette også kan variere), og tok testen her inne, som kom fram til at jeg sannsynligvis ville få jente. er 11 uker på vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magefølelsen sist sa gutt veldig tidlig og jeg fikk gutt.. Klarte nesten bare å finne guttenavn.. Denne gangen er det omvendt.. Så kansje jente nå da;) er uansett storstas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen min er gutt, de rundt tror det blir jente. Det er mulig vi ikke vil vite kjønnet, så blir det en overraskelse ved fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen her sier gutt, men blir lykkelig uansett hva som kommer! Er dårlig på tålmodighet så her blir det nok spurt etter kjønn på UL:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det vanligste å ville vite. Og jeg er VELDIG utålmodig til vanlig, men vi har lyst å oppleve en graviditet uten å vite. Så tenker det er greit å ta det på den første, også er det også noe nytt ved neste graviditet hvor vi skal vite ;) moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke vite første gang, hadde mange ul så det var et slit å ikke få vite det... alle trodde det var jente rundt meg, søstra mi strikket kjole, jeg trodde hverken det var det ene eller det andre, og det ble gutt. ønsket meg en gutt til- og det fikke jeg, men da visste vi det.

Denne gangen da... siden jeg de 12 første ukene har hatt et normalt svangerskap(bare med litt blodfortynnende sprøyter og blodtrykksmedisiner...) hvor jeg fungerer, er i jobb osv tror alle det er jente siden guttene var så "slemme" med meg! Jeg synes jo det er rart at jeg føler meg så vanlig og er gravid...men vanskelig å forestille seg at jeg kan bli en jente-mamma! Så er veldig spent den 24 april kl 14.30 når vi får fasiten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jentefølelse helt til vi var på tidlig UL og legen tippet gutt. Har gutt fra før og kan ikke forestille meg hvordan det er å være jentemamma ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde jente følelse med første, og alle tippet det ble det, men det var en gutt :) Da kunne de ikke se det på UL. Med nr to var svangerskapet helt anna, var kvalm og uvel lenge. Så da tippet alle jente, men da fikk vi se det på UL. Å gutt ble det igjen :) Veldig praktisk å greit :) Denne gangen tror jeg gutt, så kanskje det er jente?? :) Blir spennende å se i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker.... Første gang var jeg helt sikker på at det var ei jente, og alle sa det var gutt, og gutt ble det :)

 

Andre gang, fikk jeg fort følelsen for en gutt, og det stemte.

 

Denne gangen har jeg hatt jente følelse, men er ikke sikker i det hele tatt... Vi får bare vente og se.

 

Uansett, så er det viktigste for oss at den lille er frisk og rask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første så bare visste jeg at det var en gutt. vet ikke hvorfor, men hadde det såå på følelsen. Var aldri i mine tanker at det kunne være en jente igrunn.. :P Og ut kom det en gutt.

 

 

 

Nå har jeg jentefølelse den dagen, og guttefølelse den andre dagen, så nå vet jeg ikke. Har ikke engang noe spes ønske på kjønn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn fra "juli-klubben"... Med nr 1 VISSTE jeg bare at det var en gutt, så da jordmor gratulerte meg med å ha fått en gutt, sa jeg bare: "ja, jeg vet det...han heter Kristoffer!" ;)

Med nr 2 ante jeg ingenting...fikk ei jente. Nå har jeg skikkelig jentefølelse. Skal til ordinær UL på mandag, så skal bli spennende å se om jeg har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann tenkte jeg kun at det måtte være jente, kunne ikke se for meg meg selv som guttemamma, så fikk skikkelig bakoversveis på ul da hun sa det var gutt! Trodde ikke på det før jeg hadde sett en gang til jeg ;)

Denne gangen vet jeg ikke, har et totalt annerledes sv.skap, og mye tyder på jente, men det kan også være fordi jeg har veldig lyst på en av hver da. Likevel ser jeg for meg en liten lillebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir hva det blir.. Så lenge det er friskt så er alt supert.. Altså ingen spesiell følelse her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig usikker selv.

Var kjempe sikker i starten på at det ble jente. Men sikkert familien som har snakket mye om gutt :)

 

Om en måned får vi svaret :) Jippiiiiiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul i går, er joare 11 uker ennå, så er tidlig, men det så igrunn ut som en liten gutt der inne! Men legen ville jo så klart ikek si for mye, men både jeg og Kenneth så noe som kunne ligne en liten tissefant..hehehe, så kanskje magefølelsen min stemmer denne gangen også?!:) vi får se på ordinær ul om noen uker! Veldig spennende uansett:) spiller jo ingen rolle hva det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen sier jente - vet ikke hvorfor bare føler det.

Sist stemte magefølelsen og vi fikk gutt. Så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid gjettet rett på alle andre sine barn, men "mistet evnen" til dette da jeg ventet mitt eget barn. Trodde da at det skulle bli jente, men det ble gutt! Nå føler jeg igjen jente av en eller annen grunn. Har også vært MYE mer kvalm nå ift forrige gang. Men merker at familien bare tenker gutt nå.. Uansett så blir jeg mest glad for det jeg får, tenker jeg. Enten en lekekompis til gutten vår, eller en av hver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang hadde jeg ingen spes følelse, men ble nok påvirket av at ALLE sa d var jente, kun sambo sa det var gutt, og ut kom en gutt :) Vi visste ikke på forhånd hvilket kjønn.

 

Andre gangen hadde jeg guttefølelse fra dag 1, og på ultralyd fikk vi se gutten :) så da stemte det.

 

Denne gang hadde jeg jente følelse de første dagene, men svangerskapet er så himla likt de to andre, så da tror jeg det er gutt :)

 

Alt i alt spiller det INGEN rolle :) Viktigste er at alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde begge de to første gangene at det skulle bli gutt.........ble to jenter :P

Denne gangen tør jeg ikke tro noe som helst, min magefølelse er ikke særlig pålitelig, om man ikke tror det blir det motsatte av hva den sier kanskje.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...