Gå til innhold

Hjelp, hva er dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle fått mens sist søndag, men fikk i stedet j***ig vondt i magen på mandag. I går var en grusom dag på jobb, og utover ettermiddagen og kvelden måtte jeg skjerpe meg for ikke å stønne av smerte. Idag har jeg t.o.m vært hjemme fra jobb, så ikke for meg at å stå tvikroket med magesmerter var så veldig ok i klasserommet.

 

Hva er det som skjer? Har mensen min "hengt seg opp", eller har jeg fått magesår? I morgen MÅ jeg på jobb... Og btw; jeg er ikke gravid - eller hvis jeg er, så blir jeg snart verdensberømt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er sikker på at du ikke er gravid? Det kan jo være svangerskap utenfor livmor. Da min mamma opplevde dette var hun 13 uker på vei da smertene kom (og hun har hatt mens første 3-4 mnd i alle sine svangerskap).

 

Jeg ville ringt legen i morgen tidlig og sagt at du hadde veldig smerter i magen samtidig som mensen er 1,5 uke forsinket. Er 100% sikker på at de vil ha deg inn til en sjekk.

Skrevet

kan hende du har en liten vanncyste? det er i allefall styggvondt.. dra til legen å få det sjekket. god bedring:)

Skrevet

Hva med betennelse rundt eggstokken da? Ville sjekket opp jeg i allefall!

Skrevet

Får se det an et par dager, skal prøve meg på jobb igjen i morra... Men går det ikke over, eller hvis mens ikke kommer i løpet av ganske kort tid, så må det bli legebesøk, ja. Nei, jeg kan ikke være gravid, det ville i såfall være et under på linje med jomfru Maria...

 

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...