Gå til innhold

Hva ville du aller helst spist til middag i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du kunne velge helt fritt og ikke ta hensyn til noen :)

Jeg er helt tom for ideer og trenger insp.

Fyr løs jenter! ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biff! Biff med salat som har masse fetaost. Kanskje ikke så enormt inspirerende, men det er det jeg vil ha. Er kjøttsulten som bare det, og jeg fikk bare tomatsuppe i dag. :-)

Skrevet

Saltkjøtt og kålrabistappe.

Eller flesk og duppe.

Skrevet

Jeg ville ha laget et enormt stort spekefat!! Med eggerøre, potetsalat og annet tilbehør. Har ikke spist spekemat på evigheter!! *lengter* ;)

Skrevet

Pinnekjøtt med poteter og kålrotstappe :D eller fårikål

Skrevet

Biff, helst indrefilet, fløtegratinerte poteter å en fantastisk hjemmelaget, litt sterk saus :D

åh, eller kanskje Elgsteik!!

Skrevet

Jeg er litt biffsulten, men føler det får vente til det er helg. Biffen i seg sjøl er jo ikke så usunn, men tilbehøret jeg vil ha er det , hehe. Dessuten har jeg bakt kake, og er så teit at jeg føler jeg må bøte på det med å spise sunn mat. Akkurat som det hjelper :D Ho ho

Skrevet

Butter chicken! Det er i grunnen det eneste jeg har lyst på i dag, men siden jeg er syk, så vet jeg med meg selv at om jeg hadde fått det eller lagd det, så hadde jeg ikke orket å spise stort allikevel. Så det blir spaghetti og kjøttsaus isteden.

Skrevet

Hamburger fra bua her nede med masse salat og dressing.

Eller komle fra en annen plass litt lenger vekk.

Er ikke i form så det blir noe så spennende som makaroni med ost (og pølser til barna).

Skrevet

Komle som vi skal ha nå straks:))

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi skal ha lammekjøtt stekt i ovnen med masse masse krydder, potetbiter, tomat- og løkbåter, samt litt chili. Servert med pitabrød og tzatziki for den som ønsker :-)

Skrevet

Taco! Det har jeg hatt lyst på lenge...

Skrevet

Potetball med kålrabistappe, saltkjøtt og bacon.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg ønsket meg også saltkjøtt og kålrabistappe, før jeg så hva du hadde skrevet. Vi er trolig tvillinger ;)

Skrevet

Mye, men er fornøyd med mannes valg :) Vi skal spise Fajitas med salat, rømme og sterk saus... og vin til. Mmmm.....

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Sushi :) Mmmmm... Men det var mye annet godt her også! Godt jeg akkurat har spist ;)

Skrevet

en skikkelig feit burger!! men her ble det kyllingpai..

Skrevet (endret)

ÅÅh, hadde sÅ lyst pÅ tagliatelle med ostesaus, blomkÅl, purre, erter, soltørka tomater og skinke/bacon biter (og litt mais kanskje) i dag! OgsÅ litt salat pÅ siden og gooode hvitløksbrød.

Men ble omelett. Var god den óg da...

Endret av Fucoc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...