Gå til innhold

Fargen refleksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.. Nå maser jeg mye om farger her..men håper det går bra :) Nå har jeg vært i byen og tittet MYE på MANGE farger..men det er jo så mye og velge mellom at man blir nesten gal.. jo flere farger jeg ser på, jo mere usikker blir jeg.. Nå er jeg nesten kommet fram til fargen Refleksjon..er det noen som har den, og kan legge ut et bilde, eller beskrive hvordan den er på veggen? Jeg liker den lyse stilen, men lyse møbler, og interiør i sølv og hvitt.. er redd at refleksjon blir FOR hvit?? Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Er det noen som har samme stil som meg, som tror dette blir bra? Lister og dører eg i fargen egghvit.

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe bilde, men har den på veggen i gangen. Liker den veldig godt, men den egghvite fargen kan se veldig gul ut mot refleksjon siden den er litt gråaktig.

Skrevet

Okei.. Men veit du hvordan fargen latte ser ut? vet du om refleksjon er MYE lysere enn latte? hadde håpet den ikke var så mye lysere..bare mindre gult i den, om du skjønner;)

Skrevet

Har du sett på Sans? Den har vi mye av. Lys og nøytral, men ikke så lys at den går i ett med listene. Så har vi noen vegger i litt mørkere farger, og den jeg synes er finest av de er muskatnøtt. Men kommer jo an på smaken, da:-) Jeg er heller ikke glad i så mye gulskjær, og den muskatnøtt fargen er på en måte gråbrun uten gul undertone som mange av brunfargene har:-)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på fargen sens..kanskje jeg burde gjøre det:) Hvordan farge er det? har prøvd og googlet den, men fant ikke mye.. er den gråbrun? kan man kombinere både varme og kalde farger til den??

Skrevet

Jeg har fargen refleksjon i stuen/kjøkkenet og elsker den fargen... Lys og varm farge..med hvitt kjøkken i høyglans og hvit reol i stuen i høyglans, samt hvit høyglans malt paneltak syntes jeg ikke den er for hvit..den er veldig varm, litt rosa/beige skjær i den.. Har fargen latte i gangen, de er egentlig litt lik, men latte er ikke så varm... Om du ikke klarer å bestemme deg, så kjøpe en prøveboks av hver farge og mal opp litt på veggen.. Du får prøveboks for ca50kr, så det er en billig måte å bli sikker på hva du skal velge! Er hvertfall lurt å få tak i litt større fargeprøver og holde opp på veggen hjemme.. For farger kan være veldig forskjellig alt etter hvilket rom de er i..lysforhold har mye å si! Hilsen en som har prøvet og feilet litt med farget opp igjennom!

Skrevet

Det høres ut som du har det fint hjemme hos deg!:) Du har ikke mulighet til å legge ut et bilde, slik at jeg får se hvordan fargen er hos deg?

Skrevet

Er det noen her med fargen hvit lin som vil legge ut et bilde?

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på fargen sens..kanskje jeg burde gjøre det:) Hvordan farge er det? har prøvd og googlet den, men fant ikke mye.. er den gråbrun? kan man kombinere både varme og kalde farger til den??

Ikke sens, men sans.... Har ikke koden på den her, men den er veldig lys beige på en måte. Blir fin sammen med både varme og kalde farger. Så ser den litt ulik ut alt etter hvordan lyset faller inn. Men er veldig nøytral og lar seg kombinere med det meste:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...