Gå til innhold

9-10 åring passe 4-5 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere her? Er det ok å la en rolig og ansvarlig 9-10 åring se etter den like rolige lillebroren på 4-5 år i 20-40 minutter en og annen gang? Eldste har mobil og vet godt hva han skal gjør i tilfelle brann, noen skader seg ol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker dere her? Er det ok å la en rolig og ansvarlig 9-10 åring se etter den like rolige lillebroren på 4-5 år i 20-40 minutter en og annen gang? Eldste har mobil og vet godt hva han skal gjør i tilfelle brann, noen skader seg ol.

Ja. Helt klart.

Skrevet

Ja, eldste her som er 9 ser etter lillebroren som blir 4 i mai mens jeg kjører søsteren i bursdag etc..

Kommer jo an på barna selvsagt, men her er det hvertfall ingen problem :)

Skrevet

Jeg tenker at det er du som kjenner barna dine best! men sånn som du beskriver det ville jeg ikke hadd noe problem med det.

Skrevet

eldste gutten her blir 10 år denne mnd, han bruker å få "passe" broren som da er 6 år mens vi feks tar med oss minstemann (18 mnd) på butikken å handler.

vi bruker å la di få spille litt playstation mens vi er borte, da sitter di i ro å koser seg med det til vi er til bake.

det tar ca 1 time :)

eldste gutten har da mobil å kan ringe om det skulle være noe.

det blir som regel kjedelig å være med på butikken for di eldste barna, i tillegg så blir mellomste gutt mange ganger dårlig i bil, så da er det like greit at di får vise seg som "store gutter" som kan oppføre seg mens vi er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...