Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Fant en pakke hos noen som ikke bruker medisiner, så ble veldig betenkt... Han brukte hasj i flere år, men har nå sluttet. Men nå fant jeg denne pakningen hos han... er ikke det reseptbelagt?? Isåfall vet jeg han har fått det med noe... tror de isåfall tar d i sammenheng ved ei fyllekule...
Gråsonen Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Det er normalt brukt som angstdempende medisin. Hvis din venn nylig har sluttet med hasj så ville det ikke være unaturlig å få sobril i en overgangsfase. Hvis medisinen ikke var skrevet ut på resept til han er det vel muligheter for at dette er kjøpt på "gata". Drikke på sobril gjør en sløv og søvning.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Resepten er i såfall ikke til han.. det er over 1 år siden han sluttet. Han jobber og oppfører seg vanlig. Men denne kompisen sliter med søvnvansker osv, så han har massevis av reseptbelagte medisiner hjemme. Og nå lå det jo plutselig slike sobril hos han også... Overhørte dem snakke, og fikk med meg noe om "godsaker" i forbindelse med en kveld med øl og film... Trodde det var potetgull eller noe de snakket om, men fyren kom tomhendt uten at noe ble sagt. Så regner med at "godsakene" var medisiner... Har opplevd flere ganger etter fester/vors, at han er usedvanlig sløv, men har bare trodd han har fått i seg for mye alkohol.. Men da brukes det altså til rus med andre ord? Gått fra hasj til piller......!!! HI
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Fant en pakke hos noen som ikke bruker medisiner, så ble veldig betenkt... Han brukte hasj i flere år, men har nå sluttet. Men nå fant jeg denne pakningen hos han... er ikke det reseptbelagt?? Isåfall vet jeg han har fått det med noe... tror de isåfall tar d i sammenheng ved ei fyllekule... Du skriver at denne personen ikke bruker medisiner i første innlegg, og så skriver du at denne personen har massevis av reseptbelagte medisiner hjemme??? Troll sier jeg bare. "En venn" kan være deg selv eller andre....
Gulljnta Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Sobril har en beroligende effekt og brukes som nevnt her til å dempe angst og indre uro. Det er VELDIG avhengighetsskapende..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Angstdempende. Tok to slike tidligere i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå