Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Lurer på hva som er vanlig. Tenker da ikke på overnatting hos besteforeldre, familie og våre venners, men mer " ukjente" som venner fra skole / barnehage der man ikke kjenner foreldrene kjempe godt. Jenta mi er 4,5 år og noen andre foreldre begynner å snakke om overnatting, Jeg syns det er litt tidlig og tenker mer rundt skolestart er naturlig.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Har ei førskole jente og hun og bestevenninen har pratet om at de vil sove over hos hverandre. Jeg tenker at det blir aktuelt nå snart, og allefall til de begynner på skolen:)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har både en 2.klassing og en 5.klassing, begge hadde første overnatting hos venner og første natt med venn på besøk her i løpet av 1.klasse på skolen. 2.klassingen prøvde seg på en overnatting hos en venn da han fremdeles gikk i barnehagen, men da ombestemte han seg når det kom til leggetid så vi hentet han hjem da.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Begge to startet med det siste året i barnehagen, omtrent da de var 5. Det har gått veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå